2011 m. rugsėjo 6 d., antradienis

Mano stilius 2 - oji diena


Sveikutės. :)

Vakar ( waflizzz... ) tikrai gerai sekėsi, surinko daugokai pliusų, jeigų ir toliau taip bus,ji laimės visai gerą prizą. :)
Norėjusi susitikti su Santaute,paskambinusi, norėdama pasitikslinti, kada susitinkame, nufotografuoti jos 2 - ios dienos aprangos, ji mane be galo nuliūdino, nes ji negalėjo susitikti, kadangi ji ėjo su draugėmis į drabužių parduotuves. Nežinodama,ką daryti, galvojau, kaip pamatyti ir nufotografuoti jos aprangą, tuomet kilo nuostabi mintis. Juk jos draugė aprangą gali nufotografuoti ir atsiųsti man. Nieko nelaukusi paskambinau jai ir pasakiau savo įdėją. Ji sutiko. Ir po keturių minučių mano pašte svečiavosi jos laiškutis su 2 - osios dienos apranga. Kai pamačiau aprangą pirmoji mintis galvoje buvo : oho kokia apranga. :O Tik iškilo klausimas, kaip ji su tokia apranga, eis per tokį orą ( juk taip smarkiai lyja ). Dabar žiūrime jos puikiąją aprangą, kuri jūs tikrai nustebins. :)

Wow. :O Įsimylėjau tavo stilių. :D Be jokių abejonių - pliusas.
O dabar po mano balso. Metas balsuoti skaitytojams. Tai galite atlikti komentaruose, parašydami pliusą arba minusą ( + arba - ). Pliusas - madinga, originalu, suderinta. Minusas - neskoninga, neoriginalu ir ... visiškai nesuderinta. Jūsų balsai šiai dalyvei yra be galo svarbus, tad balsuokite. :)

Evelina/evanedas. :)

4 komentarai: