2011 m. rugpjūčio 21 d., sekmadienis

Snp mano širdyje forever ~!

Hey dar kartą.
Prisiminiau,kad turiu parašyti,ką man reiškia snp... Apie snp turiu daug ką pasakyt,bet visko nesakysiu,kadangi nieks neskaitys straipsnio per puse puslapio (juokauju:D).
SNP esu nuo jo gyvenimo pradžios.Tada nemokėjau nei įdomiai rašyt,nei nufotografuot 'ekraną'.Su Monika sprendėm,kaip reik fotografuot (pas mane buvo kitas mygtukas,nei pas ją),tačiau pavyko! Rašydavau menkus straipsnius (pfff,ten net ne straipsniai).Tačiau,jūs skaitytojai,su savo komentarais,mane  'ugdėt' ir man tai labai labai padėjo.Visada mane palaikėt,komentavote mano straipsniukus.Ačiū jums už tai.
Žinokit snp mano širdyje išliks amžinai.Visada prisiminsiu jį,savo rašliavas ir kitas nesąmones.Mano kurtus fonus.Kai paliksiu šį blogą,skaitysiu jį (jei jis bus,bet manau jis gyvuos dar ilgai,su Monikos pagalba),jei jo neliks,prašysiu Monikos,kad jo neištrintu.Karts nuo karto,skaitysiu senus pranešimus.Prisiminsiu rašytojas,kurios atidavė viską,visas savo mintis,gebėjimus šiam blogui.
Aš čia įsitvirtinau,nors ne kartą buvau išėjusi,tačiau širdis man liepė grįžti čia,į savo antrus namus.Kai tapau administratore,niekas nepasikeitė.Nes visada Monikai padėjau,žinoma užkart man užkrovė atsakomybę,bet kai 'stumdavo' ant SNP,pykdavau širdyje...Aš negalėdavau pakęsti tų,kurie keldavo savo 'blogą' aukštyn,nors nieko nepasiekdavo.Monika yra tikra karštakošė (visi tą žinot),ji žiauriai pykdavo,kad ant jos stumdavo,tačiau aš esu labai rami (netgi labai),tai  visada jai kartodavau,ramiau arba nesikišk...Aš jautrus žmogus,dėl visko galiu verkti.Kai Monika uždarė snp (tuo metu buvau uk),įėjusi į snp pamačiau pranešimą.Išriedėjo ašara.Nemeluoju,tai tiesa.Aš negalėjau to pakelti,kadangi ten visos mano jėgos,pastangos.Tačiau ji susiprato ir vėl atidarė.Tada lyg vėl gimiau ir rašiau..Kiti blogai snp tikrai nepakeis.Kiekvienas yra savitas ir nieko nepakeisi.
Dabar snp nebeskiriu tiek daug laiko,kadangi yra ir kitų svarbių dalykų,bet nuo rudens,mane matysit čia,jei šis blogas dar bus...Tada kažkiek gal turėsiu laiko,ruošdama pamokas prie kompiuterio.. :D


Aš jus labai labai labai myliu !
Skaitytojus,rašytojus ir labai labai MONIKĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
P.S Aš irgi bijodavau čia rašyt... :D
Viktorija <3

7 komentarai:

Tiesiog Berta ;] rašė...

Gražu :)

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

Miela:D Tu,ką manai nebus blog'o šito? :DDDd Juokus mėgsti? Liko tik 2 (neskaitant sn'sss nes ten neberašo) blog'ai kurie KOVOS dėl geriausiųjų vietos. :) Todėl SNP NEPASIDUOS.

Viktorija. rašė...

Tikiuosi <3

Augustė rašė...

Awww.. Tikrai gražūs žoždžiai.
Tegyvuoja SNP

Augustė rašė...

It tokie, mieli žmogučiai.

Anonimiškas rašė...

Snp tikrai visada bus geriausias ;) Dėl to neverta rūpintis, paiūrėkit kiek daug čia žmogelių :}}}

Elžbieta. rašė...

vėl mielaaa.;3