2011 m. rugpjūčio 21 d., sekmadienis

Hotbuys

Heyy.
Va katik atsikėliau (nors galėjau miegot iki pietų).Vakar grįžau 2 h (šiaip anksti,nes dukterėčia jau prie stalo 'kiurksojo',tai kartu su ja turėjau važiuot namo :D Ojjj,vakar prisišokau,išsitaškiau tai žiauriai faina (nors galvojau,kad ten bus booring),bet visi linksmi,gera kompanija tai fainai:)) Žymiai,geriau,nei per sesės vestuves,nors man ten irgi patiko.
****
Dabar apie naują hotbuys'ą.
Tai rankinė-rankinukas.Toks nedidelis,bet sunkokai priderinamas.Spalva kažkokia keista,man rodos drabužių spintoje tokios spalvos ir neturiu... Iš ties gaila,o jūs ar turit?
Hotbuys'o kaina 10 sd.Žinokit,tai normalu palyginus su dabartinėmis hotbuys kainomis.Stardoll'as šį kartą nusileido,bet manau vis vien šio hotbuys'o daug kas nepirks,nes nebus kur dažnai priderinti.
Žinoma,starbazaare galima nusipirkti tokios panašios spalvos suknelę,batus,bet manau dažnai tokio rankinuko nepriderinsi.
Žinau,kad tie 'fashionistos' jį priderins bet kur,nes jie derint išvis nemoka.Sudeda beleką ant tos lėlės..Pvz kaip Pirata111 (žinau,kad ji šio blogo neskaito,taii:D).

Viktorijaaaaaaaaaaaa :)
Justina_LT4ever

Lauksiu komentarų.

7 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Man tai jis labai gražus :)
Turiu kelias panašias spalvas spintoje ;]

Anonimiškas rašė...

Derinys labai patiko :)

Laura/lauruncikas14 rašė...

Aš manau, kad šitą rankinę galima aprangoje panaudoti, kaip ryškų akcentą. :)

Tiesiog Berta ;] rašė...

Patiko, bet pastebėjau vieną dalyką, kaip buvo pateikti mėnesio HB, rankinė buvo truputį kitokios spalvos. Čia galite pažiūrėti:
http://www.stardoll.com/en/magazine/post/65487/august_hot_buys.html

P.s. Čia ne reklama :D, na o jai taip, tai tik Sd reklama ;D.

Anonimiškas rašė...

Man ji visai nieko, beeet, kadangi non ss tai... :D

Elžbieta. rašė...

man rods šita rankinę turiu jau senai.;o gal neturiu..:D

Akvilė (elle_akvilytiaa) rašė...

Buvo nemokama labai panaši...