2011 m. rugpjūčio 18 d., ketvirtadienis

Pradingėlė grįžo.

Pradingėlė sugrįžo. Na ką, gėda man, gėda.. Beje pamiršau pasisveikinti. Labas! Kaip laikotės? Aš jei kam įdomu šauniai! Kadangi šitas pranešimas bus šioks, toks atsiprašymas jis bus neilgas. Taigi, kodėl nerašiau? Nerašiau, nes pradžiai tingėjau (pirmą nerašymo dieną), vėliau neturėjau laiko, o dar vėliau kažkaip net užmiršau blog'ą? Na nesąmonė, kaip galima užmiršt..? Paprastai! Kadangi paskutiniu metu susitinku su daug draugų, praleidžiu daug laiko kieme. Mažiau laiko skiriu stardoll'ui, man jis kažkaip pradeda atsibosti.. Galų galiausiai skaitau knygas ir einu į biblioteką. Šiandien esu labai pavargusi, nes buvau susitikusi su geriausia drauge, labai daug vaikščiojom, tai esu labai pavargus ir vos pastoviu ant kojų. Okey, teisintis baigiau, nors tai banalu, bet pasiaiškinau. Galvoje jau kirba mintys apie ką parašysiu RYTOJ.
Atsiprašau!
Laura ;]