2011 m. rugpjūčio 18 d., ketvirtadienis

SNP modeliai

Labas vakaras,mielieji!
Visą dieną pratūnojau laukdama,kol pagaliau galėsiu rašyti naują pranešimą.. Kaip buvo beviltiška žiūrėti į negalinti užsikrauti baltą lapą,bet pagaliau jis užsikrovė ir aš rašau. :) na,yra kaip yra nieko jau aš nebe pakeisiu ir žinoma laiko juolab neatsuksiu... Bet šiandien staigiai į galvą kilo naujas dalykas kuris bus naujajame SNP sezone..  SNP modeliai. iš tiesų tai ne jokie kuriami grafikai ar panašiai. Tikrai NE!! Tai daug paprasčiau,bet... Įdomiau. :) Kol kas kas tai tikrai neatskleisiu- juk nebus įdomu. Todėl palieku paslapčiai ką mes su šiais modeliuukais darysime,bet jeigu nori išbandyti sėkmę užpildyk "modelio" anketą!

Pati anketa nėra labai jau sunki,tiesiog detalūs klausimai kurie bus galbūt reikalingi. :) Todėl metas prie klausimų!
1. Nick'as/Vardas/Amžius
2. Aš už/prieš (pasirinkti) madą ir ją sekančius žmones.
3. Aš mėgstu/nemėgstu derinti drabužių,(jeigu nemėgstate) rengiuosi taip kaip man šauna į galvą ir visai nekreipiu dėmesio,kad spalvos atrodo ne į temą.
4. Aš turiu/neturiu mados jausmą(-o).
5. Man patinka/nepatinka derinti makiažą(-o) prie aprangos,nes..
6. Sakinys kuriuo vadovaujiesi.
7. NORIU būti SNP modeliu,NES.

Štai tokia nesunki atranka. :) Galite bandyti visos,tiek rašytojos,tiek skaitytojai.. Kuo daugiau konkurencijos,tuo įdomiau,argi ne taip? :) O kur šiuos klausimus siųsti? Ogi jeigu norite,galite atsakyti komentaruose,gali atsiųsti man į stardoll (planethype), atsiųsti į skype moni.xe.xe arba į elektroninį paštą- SNPmodeliai@gmail.com .
Daugiau INFORMACIJOS neteiksiu,kadangi kaip ir sakiau jokio įdomumo. Tegul būna paslaptyje,o naujajame sezone sužinosite VISKĄ! Juk liko vos 10 dienų :)
Ką manote? 
Monika.

6 komentarai:

ELLE rašė...

Puiku! Aš jau :)

|| Brenda rašė...

Tikrai dalyvausiu !

Anonimiškas rašė...

Sudominooo. Ir net gi labai! Jaučiu, čia bus kažkas geroo :) Reikės užpildyt.

Elžbieta. rašė...

po kelių dienų užpildisiu, jei ne ilgiau.:DDDDDD

Dominika rašė...

O modeliai bus tipo lelytės iš sd? :DD

Anonimiškas rašė...

Jau nusiunčiau į el. paštą :)