2011 m. rugpjūčio 10 d., trečiadienis

Naujasis projektas - Pradėk rengtis kitaip. Day 2


Taigi, nelaukdama dedu savo projekto derinuką. Šiandienos galvos aksesuaras buvo Perfect Day Samba Headpiece.
Rinkdamasi šį aksesuarą, galvojau kad tikrai nieko man nesigaus, bet aš manau, kad man kaip tik gan gerai sekėsi prie jo priderinti rūbus ir visą kitą.
Šį derinį pavadinčiau - Emo/Goth doll.

Trumpai apie derinį: Turbūt daugeliui išvis nepatiks šiendienos derinys, nes daugeliui lietuvių nepatinka taip išsiskirti iš minios.
O man nusispjaut, aš visada žavėjausi gotikiniu stliumi, ir mano lėlė ne kartą buvo panašiai apsirengusi.
Iš aprangos man labiausiai patikusi detalė buvo grandinės. Iš makiažo - viena akis tamsiai ruda, kita raudona. Tai man pasirodė įdomu.

O jums?
Ką manote apie šiandienos derinį?

Beje, vis dar laukiu heihaiipd1 bei elle_akvilytiaa derinių.
xxx
Gintarė/Gwwen007

7 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Nerealus derinys!!

Anonimiškas rašė...

Man irgi jis patiko, laaabai gražus ;)

Gintarė rašė...

Ačiū :D

Elžbieta. rašė...

šaunu.: )

akvilytiaa rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Akvilė (elle_akvilytiaa) rašė...

Derinys išaugotas mano suit'e. OMFG, jis baisus, tikrai nelaimėsiu. :DD

Anonimiškas rašė...

Visai grazus tas tavo derinys ;)) (srr uz ne lt raides, sedziu prie naujo pc, tai nezinau kaip jas padaryti)