2011 m. rugpjūčio 10 d., trečiadienis

Ir vėl aš su jumis

Sveiki mielieji skaitytojai,
Gal jūs mane atsimenat, gal ne, bet aš Justina, o stardoll'e J.C.MILY. Prieš vasarą aš išėjau į atostogas iš SNP, kadangi sode nebuvo kompiuterio ir niekaip negalėčiau jums parašyti. Ačiū Monikai, kad priėmė mane atgal į kolektyvą. Nuo rytojaus pradėsiu savo rašytojos darbą. Rašysiu apie interjerus (gal atsimenat kai anksčiau aprašinėjau), kursiu straipsnius ir aprašinėsiu visokias naujienas.
Žinoma, prisistatysiu tiems, kurie manęs nežino ir neatsimena. Man 13 metų, gimtadienis sausio 24 dieną, stardoll'ą žaidžiu jau senokai. Lankau krepšinį, mėgstu piešti, plaukioti, būti lauke. Kad savęs neaprašinėti, įdėsiu savo nuotrauką.



Tai tiek. Rašyti pradėsiu nuo rytojaus, kadangi šiandien jau vėlu, o jeigu parašysiu tai vakare, juk patys suprantat- vasara :}

Džiugu vėl būti su jumis.

J.C.MILY

7 komentarai:

Viktorija. rašė...

Pasiilgom tavęs ir tavo straipsniu!

Anonimiškas rašė...

Pritariu Vikai :) Senai laukiau tav3s grįžtant ;)

Elžbieta. rašė...

sekmės.: )

Gintarė rašė...

Sekmės :)

Anonimiškas rašė...

Good luck ;)

Akvilė (elle_akvilytiaa) rašė...

Smagu, kad grįžai. Sėkmės! ;D

Anonimiškas rašė...

Ačiū :) Aš irgi jūsų labai pasiilgau.