2011 m. liepos 25 d., pirmadienis

Hola :)



Su jumis sveikinas naujoji šio blog'o rašytoja Dominika.

Taigi, esu vardu Dominika, man 13 metų ir esu gan linksma mergaitė. Mėgstu važinėtis dviračiu, žiūrėti futbolo rungtynes, skaityti įdomią knygą ir fotografuoti. Lankau Simono Konarsio vid. mokyklą ir esu busimoji aštuntokė. Lankau šokius, dailę ir lankysiu fotografijos kursus.

Gyvenu Vilniuje, bet svajoju eteity išvažiuoti gyventi į Vokietyją. Moku kelias kalbas, tai: Lenkų, Rusų, Lietuvių ir kažkiek Anglų.

Mano mėgstamiausia grupė tai JEDWARD'AI! Omg kaip juos dievinu :D Einu iš proto dėl jų.

Mano rubrikos:

1. Dienos juokeliai- šioje rubrikoje įdėsiu juokingas demotyvacijas, anegdotus, paveikslėlius ir t.t
2. Rūbų skrinia- čia kelsiu derinius sukurtus iš mano rūbų. Rubriką kelsiu maždaug kartą į 3 dienas.

Kam įdomu:

Facebook- Dominika Grimes
Skype- cyplionok1
Stardoll- Cyplionok (nesilankau ten)
Foto:
Mėgstamiausios dainos- visos Jedward dainos, Selena Gomes- love you like a love song, Demi Lovato- Skyscraper, Nicole Scherzinger- don't hold your breath.

Viso.♥*

P.S Iš anksto atsiprašau už padarytas klaidas.

8 komentarai:

|| Brenda rašė...

Sveika, atvykus ;)

Elžbieta. rašė...

sekmės.:**
p.s - fotoGrafijos manau.:D

Anonimiškas rašė...

Sėkmės rašant :)

Tiesiog Berta ;] rašė...

Sekmės :)

Eglė rašė...

Sekmės :) Man irgi patinka Jedward :DD O ypač lipstick

Elžbieta. rašė...

aš tai JEDWARD vieną dainą tik žinau.:D

Aušrinė ♥ rašė...

Sėkmės.

Dominika rašė...

Visoms ačiū.:)
elze- ups, netyčia :DDDD