2011 m. birželio 28 d., antradienis

Sveiki plaukai yra grožio dalis , o tavieji ?

Labas vakaras ; )

Kaip nuotaikos ? Ką gero nuveikėte šiandien ?

Ačiū , mano nuotaikos geros , o nieko gero ir nenuveikiau , bet atsigriebsiu ir dabar parašysiu neilgą straipsnį apie plaukus .

***

Sveiki , gražūs plaukai . Visos tokių norime . Perkame šampūnus , purškalus ir t.t. , bet nieko gero nesigauna . Tada mes peikiame , kad tai tik reklama , bet nepagalvojam , o gal mes nemokam gerai įtrinti , nuskalauti galvos ?

Trumpai aprašysiu kaip gerai išsiplauti galvą .
  • Gerai ją sušlapink.
  • Uždėk nedaug šampūno.
  • Įtrink , bet nespausk galvos .
  • GERAI nuplauk .
Manau visos moką tai daryti , bet dažnai plaukams neleidžiame atiems išdžiūti . Jei turi laiko tai nenaudok feno , o jeigu labai jau reikia tai feną laikyk mažiausiai 20 cm nuo galvos . Fenas labai išdžiovina galvą nuo to skilinėja , lūžinėja . Ne išimtis ir tiesintuvas . Jei per ilgai laikysi - nudeginsi , o juk tai labai matysis .


Miegant miegok nesusirišus . Leisk plaukams pailsėti , bet nebandyk šlapių plaukų rišti , nes jie neišdžius . Dažymas irgi ne gėris . Nuo to plaukai ankščiau žilsta ir jei dažai visus plaukus kai atauginėja plaukai nuo šaknų prasideda kita spalva , o tai bent man atrodo kvailai .


Nežinai kaip atpažinti ar tavo plaukai sveiki ? Padėsiu . Jei tavo plaukai švelnūs , slidūs tai žinok , kad jie sveiki , o jei šiurkštūs - siūlau susimąstyti .


Tad kokią dieną nueik į parduotuvę su mama ir pasidomėk ar tik nekenki savo plaukams ; )


Žinau , nevykęs , bet gal patiks ; DD


Gabrielė

9 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Patiko! :)
Tik čia dar vienas patarimas:
Netrinkite galvos! Trinkite plaukus. Nes kitaip galite pažeisti galvos odą. Plaukai bus pleiskanoti.

Anonimiškas rašė...

P.S. - Plaukus geriausiai plauti ryte. Nes naktį, prieš miegą kai išsiplaunate galvą ir einate su ja miegoti, plaukai prarandą formą ir tampa šiurkštūs.

Anonimiškas rašė...

Iš ties patiko. Be to aš nesinaudoju nei fenu, nei tiesintuvu ;)

Anonimiškas rašė...

Aš plaunu galvą vakare :( nu apie 5-6 valandą,tai iki 10-12 valandos turiu laiko,kad išdžiūtu :D

O tiesintuvus naudoju tik per šventes,o feną tik tada kai reikia greitai :D

Anonimiškas rašė...

Patiko straipsnis, neilgas, bet lengvai ir įdomiai perskaitomas ;)

Pas mane garbanoti plaukai, tad jų struktūra savaimė šiurkšti, tačiau aš dar bloginu viską naudodama feną ir tiesintuvą, tad mano plaukai lyg šienas, nors labai nesimato, bet plaukams kenkia.

Dominyka ♥ rašė...

mano nuomone tiesintuvus ir fenus galima drąsiai naudoti, tik jie turi būti laaaabai kokybiški neuž keliasdešimt litų pirkti, o bent jau apie 200. O, tiesintuvai tai nesvilina plaukų, jei tiesinimo plokštelė yra keramikinė.
Mano plaukai nėra tiesūs, bet ir ne žiauriai garbanoti tad tiesintuvu retkarčiais pasinaudoju, o dėl feno tai jis man nėra būtinybė nebent galvą išsiplaunu labai vėlai, o jei su šlapia miegu tai ryte 30min. šukuoju:D, nes pas mane plauku laaaabai dauuuug.

Ievūks. rašė...

Straipsnis patiko, buvo lengva skaityti ir buvo įdomu. Aš tai nesinaudoju fenu ir tiesintuvu. Mano plaukai ir tai tiesųs, o feno man nereikia. Esu pratusi, jog mano plaukai naturaliai džiūna.

Gabi rašė...

Va dar kažkur skaičiau, kad jei nori, kad plaukai taip greitai nesusiriebaluotų reikia prieš išlipant iš vonios plaukus praskalauti šaltu vandeniu. Nežinau veikia, ar ne. Nebandžiau, nes labai nemėgstu šalto vandens. :D

▲Princess Pichu▼ rašė...

Patiko, įdomu buvo. O dėl to šaltu vandens skalavimu plaukus aš bandžiau ir man plaukai taip smarkiai nesiriebalavo :D