2011 m. birželio 28 d., antradienis

Man prireikė vos keliolikos valandų, kad ir vėl įgaučiau norą Jums rašyti. Žmonės, svajonės pildosi! Pildosi taip, kaip išsipildo manosios! Esu laiminga, nes pagaliau galėsiu turėti sims'us! Monika man pravėrė akis apie komentarus ir vėl aš atsigavau. Nusprendžiau rašyti apie tai ką noriu... Nes kartais pabosta lyg pareigą vieną rubriką rašyti ir rašyti kas dieną... Noriu rašyt straipsnius apie realybę, o rubrikas vesti apie Stardoll'ą.
Taigi vėl sakau:
Austėja sugrįžo.
Tikiuosi Jūsų aktyvumo komentavime :)

Ir be to, parašysiu panašiai kaip ir Gabrielė. Plačiau apie save.
Nes jau kai kas darosi prastą apie mane nuomonę, nors manęs gerai nepažįsta.


Kiek žinote esu Austėja, kaunietė. Gimiau kovo mėnesį.
Esu nagla, įžūli ir bjauri. Tikrai. Atsikalbinėju, mokausi 10.
Esu avinas. Gimiau drakono metais. Tad esu žiaurus derinys. Nemėgstu ir negerbiu mokytojų. 
Išskyrus mokytojus kurie irgi yra griežti. Kiti, kurie su manimi susitvarkyti nemoka, gali pamesti galvą.
Draugų per daugiausiai neturiu dėl charakterio.
Iš tiesų, jeigu žmogus patinka esu linksma ir draugiška.
Nemėgstu draugauti su flėgmom. Man reikia cool žmogelių :D
Turiu sesę. Esu vyresnė už ją 10 metų. Man tenka ja rūpintis, nes mama užsiima rankdarbiais ir kitais niekučiais.
Pati laisvalaikį leidžiu lipdydama. Domiuosi internetinėmis programomis ir sims'ais :D
Esu kerštinga. Taip pat galiu kaip reikiant užsikurti. Tada užbombarduoju žodžiais :D
Mokausi ketvirtoje klasėje. Mama norėjo mane perkelti klase į viršų, nes esu labai gabi.
Mokausi geriausiai klasėje. Tikrai nesigiriu.
Dabar mokysiuosi 5 kl.
Jeigu norite kažko sužinoti daugiau klauskite komentaruose.


Foto.
Jos senos, kai buvau dar ilgais plaukais :)

Kairėje aš. Dešinėje sesė.


Šventojoje


Love :)
Laukite naujų mano straipsnių.

13 komentarų:

Smiliuxxx rašė...

Sėkmės rašant :)

Falling on the ground minds

Elzytėė.♥ rašė...

sekmytes, Austut.

Anonimiškas rašė...

Ačiuks, Elzyt.

Anonimiškas rašė...

Sėkmės.

Agnė. rašė...

O man tu atrodai miela , ne kerštinga ;oo

Anonimiškas rašė...

Ačiū :)
Na, būna akimirkų kad tokia jau labai, labai būnu. Bet šiaip, kol viskas gerai elgiuosi normaliai :D

Anonimiškas rašė...

Sveika atvykus ir vėl, sėkmės ir tikiuosi, kad sutarsime gerai ;D

Ievūks. rašė...

Sveika atvykus vėl ;DD sėkmės :)

Gabija. rašė...

O man tu atrodai bjauri :)

Elzytėė.♥ rašė...

pas mus charakteriai panašūs.;D

Gabi rašė...

Atrodai tikrai mielas žmogus. :) Sėkmės rašant straipsnius.

▲Princess Pichu▼ rašė...

Sėkmės rašant :)

Anonimiškas rašė...

Ačiū, ačiū, ačiū! :3