2011 m. birželio 13 d., pirmadienis

Nauja parduotuvė - Versus Versace Tribute

Sveiki visi.
Visai neseniai viena SNP blogo rašytoja jau spėliojo ar tik neatsiras nauja parduotuvė "versace tribute". Taip ir nutiko! Sveikinu už gerus spėjimus! Taigi, kaip supratote, atsirado nauja parduotuvė. Versus Vercase Tribute.
Parduotuvė sudaryta iš 2 puslapių. Asmeniškai aš manau, kad stardoll'as galėjo labiau pasistengti piešdamas drabužius, nes bent jau man patiko tik tie permatomi juodi marškiniai ir rankinė pasirodė visai nieko..

Įdomu būtų sužinoti jūsų nuomones..
Ką manote apie parduotuvę?
Esate patenkinti ar noretumėte kažko kito?
Komentuokite!

10 komentarų:

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Rūbai nelabai patiko,dėl jų nesisakyčiau superstar...Gal kitą kartą kažkas bus gražesnio :D

Mingailė rašė...

seip man labai faina. Kelios sukneles yra is LE jeigu geriau pasiziuresit.
Tie cardingai labai fainai atrodo, uzmesti ant peciu.
seip kainos tai didokos, pati pirkau parskinius ir languota cardinga. galbut dar rankine nusipirksiu ir dar koki cardinga. galiausiai liksiu bankrote.
kadangi esi kolege patarsiu. idek tikras versijs, bus idomiau. va nuoroda i visa kolekcija, atsirinksi :
http://www.style.com/fashionshows/complete/S2011RTW-VERSUS

Gabija Mackevičiūtė (happy12372) rašė...

Tikras versijas tai aš jau seniai buvau radus :DD
Dar kai spoileriai pasirode :D

Gabija Mackevičiūtė (happy12372) rašė...

Bet ačiū už patarimą :)

Anonimiškas rašė...

Nežinau kaip Jums, bet man iš vis čia niekas nepatiko... Nežinau kodėl, bet man jie žiauriai nepatinka ir tikrai dėl Jų nesidaryčiau ss

Gabija Mackevičiūtė (happy12372) rašė...

Aš irgi nesisakyčiau, nse nu pagal mane tai tik du daiktai čia ne š

Ieva rašė...

Man ši parduotuvė nei šiokia nei tokia.

Anonimiškas rašė...

Man patiko tik palaidinė ir viena rankinė, visi kiti ...

Dominyka ♥ rašė...

Parduotuvė tai nelabai patiko ;((

Agnytccc :3 rašė...

NEPATIKO..