2011 m. birželio 23 d., ketvirtadienis

Koks oras - tokia ir apranga.

Sveiki,
Vilniuje šiandien lietus, šalta, šlapia, todėl aš vėl sėdžiu su vilnoninėm kojinėm ir drebu (kur jau nedrebėsi su teniso marškinėliais dar..) Todėl sugalvojau įdėti tris derinukus, vienas aišku bus stardoll'inis, kitas kurtas per 'looklet'ą ' , o kitas tikrovėje.

Stardoll.com
Vėl 'įkišau' savo mėgstamą švarką ir mėgstamas kelnes.
Apie apranga :

pasiėmiau iš parduotuves tą dryžuotą megztuką, norėjau ji priderint prie kokių nors kelnių... Bet po to pasiėmiau ir švarkutį, ilgai ieškojau dryžuoto megztinio, bet neradau norimo, todėl galvojau panaudosiu šitą, bet jis yra su laisvu rudu megztuku. Kodėl to juodo megztuko nesimato? Nes aš ji uždengiau švarku, bet rankoves galima dar pastebėti. Dėl batų... Norėjau uždėti kokius nors kedus, bet prie tokio derinio, jie ryškiai - netiko. Todėl uždėjau aukštakulnius, bet pamiršau kojines. Gėda pelėda..

Looklet.com
Na šita apranga buvo sugalvota 'ant durniaus' , bet manau ji visai tinka.
Apie apranga :
Man patinka kai megztinis ilgas, dryžuotas, buvo šviesesnis, bet jis aišku, netinka prie tamsių džinsų, manau spalvos visai suderintos. Na ką čia dar pridurt... Nebent trūksta dideles rankines ir kokio nors papuošaliuko, bet čia 'skonio reikalas'

Tikrove.real (:D)

Na va čia pats šviesiaus derinukas, bet man jis patinka.


Apie apranga :


visos spavos vienodos, todėl ner prie ko kibti. Manau tik reikėtu atraitot rankoves ir užsidėti kokias nors kojines, kad kojs nešaltu (kaip man dabar) . Dėl kelnių - man asmeniškai jau tos aptemptos nusibodo, bet eiti su plačim kelnėm, na, nedrąsu būtų, bet su tokiom kelnėm - būčiau baisiai patenkinta savimi, kad užsidėjau kažką naujo ir išsiskirčiau iš kitų.


Kokios nuomones apie aprangas?


Sandrai - http://snp4you.blogspot.com/2011/04/mama-as-tave-myliu.html


Iki.;*




6 komentarai:

Austa. rašė...

Patiko looklet derinys. Paprastas, bet gražus :)

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

Man labai patikooo.. Tas kreminis šviesus.. Ypač batai ♥ :D

Elzytėė.♥ rašė...

laimynga.:)

Anonimiškas rašė...

Man irgi labai patiko (mm) :)

Anonimiškas rašė...

Like ;D

Elzytėė.♥ rašė...

(y)