2011 m. birželio 23 d., ketvirtadienis

Aš mėgstu...

Labas rytas? Kaip išsimiegojot? Aš gerai.
Na, štai ir mūsų sąrašas;
1. Planethype - vasara
2. Lauruncikas14 - vasara
3. LowTwilightSaga - vasara
4. Ladykizyte - vasara
5. Augustinute - vasara
6. Gabi_118 - vasara
7. Ernyz_Lt - pavasaris
8. Editalelija - vasara
9. Ivetulia_ - ruduo
10. Juste.sss - žiema
Na, kaip matote šiandien keisis LowTwilightSaga. Taigi, štai vasarai pasiruošusi LowTwilightSaga jau jūsų ekranuose;
Na, derinukas išėjo lyg į vakarėlį, pasimatymą. Uždėjau tau tau šią gražią suknelę. Tuomet batus ir aksesuarus - delniniukę bei akinius. Manau, kad išėjo gerai. Na, labai jau daug nekomentuoju, geriau bėgu prie kito derinuko.
Dabar tu pasiruošusi dūkti paplūdimyje! Lengva suknelė, kaspinėlis ant plaukų pagyvina vaizdą, lengva tašytė deranti prie aprangos ir išraiškingi PPO batai. Raudona spalva tau labai tinka.
Na, o ką jūs manote? Komentuokite!

P.S. Žinau, kad labai trumpas pranešimas, bet turiu dar parašyt ir straipsnį į VSL tad. :)
Iki.

5 komentarai:

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

Deriniai visai nieko.. Ir kaip gale sakei per trumpas straipsnis turiu rašyti dar į kitą blog'ą.. Tai aš turėčiau laiko rašyti į kelis blog'us, bet tiesiog pasirinkau vieną, o tai yra mano blog'as ir čia rašau,todėl laiko man netrūksta normaliam straipsniui. Manau supranti link ko einu.. Pasirink kur tau rašyti mieliau,kad spėtum rašyti normalaus ilgio straipsnius. :) Mano patarimas yra toks

Viiktorija :* rašė...

Mhm. Ačiū už patarimą. :)

Anonimiškas rašė...

Kažkiek pritariu Monikai... O taip tai deriniai man patiko :)

Viiktorija :* rašė...

Na, išties jūs kažkiek nesupratote. Jūs skaitote Vogue Stardoll Lietuva? Tad, kas yra VSL? :D
Beje, ačiū už patarimus ir kritiką. :D

Viiktorija :* rašė...

Pažadu, kad parašysiu kelis ilgesnius ir įdomesnius straipsnus! :)