2011 m. gegužės 1 d., sekmadienis


Labas rytas,
sakysite ir vėl pasikeitėme? TAIP ir man asmeniškai kaip ir jums atsibodo juoda spalva, nors ir čia jos yra, bet fonas ne juodas. Tiesą sakant normaliam fonui minčių neturėjau, tad pasinaudojau blogger'io šablonais ir kažką išsirinkau. Gal tai nėra pats gražiausias fonas, bet jis tam,kas vyks čia tiks. Esmė tame, kad nuo šiandien iki gegužės 31- SNP veiks, o ar birželio 1 į jį įeisite,- viskas priklausys nuo vieno šio mėnesio. 
Kaip suprasti?
Kadangi SNP ir ne vien SNP tiesiog prastėja (kalbant apie lietuviškus blog'us), bent jau mums tai tikrai reikia susiimti. Iš tiesų seniau SNP buvo visai kitokie laikai,- nors ir rečiau buvo vienu metu virš 10-15 skaitytojų, bet mūsų darbas buvo geresnis,kokybiškesnis,o dabar. Dabar kai kurių rašytojų dėka jis tiesiog miršta (o apie save iš vis patylėsiu), o dėl kai kurių tiesiog.. Tiesiog straipsniai visiškai neatitinka blog'o temos. T.y.- kaip paruošti tą ir tą (kalbant apie maistą). Neįsižeisk Agne, bet čia tikrai ne blog'as apie maistą.. Nemanau,kad ši rubrika reikalinga,geriau kartą parašytum kažką susijusio su stardoll. Žodžiu dabar taip,-
Nuo gegužės 1 iki 31 bus bandomasis SNP laikotarpis. Kiekvienos rašytojos straipsnį vertinsime su Viktorija pagal kriterijus,kuriuos kitame pranešime parašysiu. Ir žiūrėsime kokia straipsnių kokybė. Jei išsikapstysim iš viso šio (atsiprašau už žodį) šūdo, tuomet SNP tęs savo darbą, o jeigu ne- tiesiog atsisveikins, todėl viskas priklausys daugiausiai tiek nuo rašytojų,tiek nuo skaitytojų aktyvumo. Manau pasakiau viską šia tema ką norėjau pasakyti. Jeigu,kas neaišku klauskite,- aš Jums atsakysiu.

Na, o dėl banner'ių. Su vizitinėmis nieko gero neišėjo, kadangi atsirado tokių nežiniukų kurios korteles kelia į viršų kaip banner'į,todėl kurį laiką ir vėl būsime su jais. Kiekviena rašytoja turi pasidaryti banner'į su baltu fonu,privalo būti jūsų lėlė, ir banner'is turi būti darytas ne per PAINT PROGRAMĄ, kadangi per ten prasta kokybė. Jeigu kam reikia Photoshop CS5 arba CS4-aš turiu,jeigu ką atsiųsiu per skype. O jeigu turite zmule tiesiog atsisiųskite per ten. :)

Na, o štai čia Viktorijos kortelė-
Jeigu jau labai reikia kažkuriai rašytojai SOS nes negali pasidaryti kortelės dėl svarbių priežasčių (jas man reikės pasakyti) aš pasivarginsiu ir padarysiu.. O dabar primenu,kad šiandien surinkimas kurio laikas keičiasi- 14:00 todėl prašau VISŲ RAŠYTOJŲ KURIOS dar yra iš naujų nesukviestos arba paskelbtos bet nesiteikia atsiųsti elektroninio pašto pakviesti mane į skype - moni.xe.xe  ir per ten atsiųsite ir aš jus sukviesiu. Taipogi, visas susirinkimas vyks skype konferencijoje. Lauksiu dar kartą kartoju ŠIANDIEN 14:00 VISŲ RAŠYTOJŲ.

Tai tiek. 
Einu rašyti straipsnio vertinimo kriterijų.
Monika.

26 komentarai:

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Wow!gražiausias fonas iš visų!Kaip gaila,kad rašytojos miega,nes ir nuo jų priklauso SNP likimas(Crying) :(

Anonimiškas rašė...

Aha. O dėl fono- ačiū :)

Agnytccc :3 rašė...

Fonas nerealuss !!! Kaaip gaila ;)

Zujkis♥ rašė...

Gražu :]]

Elzytėė.♥ rašė...

kai kurios miega, kai kurios tiesiog neturi banner'ių.;> (aš apie save)

Anonimiškas rašė...

Elze, pati susikurt banneri turi.

Anonimiškas rašė...

Visada darydavau Paint programa, o tos neeina atsisiųsti...

Anonimiškas rašė...

Eina nah,atsiprašau už šitą...Reikia susiimt,nes teks su SNP atsisveikint ;( o tada kur aš rašysiu?? Normalių blog'ų nėra be šio...

Elzytėė.♥ rašė...

Anonime - pš neturiu, paintu negalima. tad...: >

Zujkis♥ rašė...

Gaila, kad SNP blogas miršta ;//

Anonimiškas rašė...

Zujki- kaip ir sakiau viskas priklauso tiek nuo rašytojų tiek nuo skaitytojų,tarp jų ir tavęs. ;)

Nida rašė...

Elze, aš taip pat neturiu. Tik PAINT'ą. :DD

Anonimiškas rašė...

Nidute- pakviesk mane Į SKYPE,ATSIŲSIU PHOTOSHOP'ą.

Viiktorija :* rašė...

Koks nerealus fonas! PAKEREJOO..

Zujkis♥ rašė...

;]

Nida rašė...

Oki, tuoj :)

Nida rašė...

Bet jau turiu eit, tad gal vakare? :)

Nida rašė...

P.S. Jei neišvažiuosiu, ateisiu į susirinkimą.

Sandruxx rašė...

Labai gražus fonas:) Toks linksmas ir kartu mielas:P

cyplionok rašė...

Fonas normalus :)
Tikiuosi liks ilgam laikui.
Monika aš tave pakviesiu į skypę, noriu kad atsiųstum man Photoshop CS5 :) Gal gali priminti savo skypę?

cyplionok rašė...

arba CS4 :)

Viiktorija :* rašė...

VAU...Visos nori photoshop`ų.Tarp jų ir AŠ. ;DD

Anonimiškas rašė...

Tiesą sakant man jau atsibodo kad taip dažnai keiti foną :(

Anonimiškas rašė...

Anonime- žinau, bet kodėl pasakiau :) O šitas fonas bus iki gegužės 16 :) Manau užteks laiko,kad jis jum atsibostų :D

Viiktorija :* rašė...

Gąl. :DDDD

Anonimiškas rašė...

Fainas fonas, o dėl rašymo tu žinai dėl ko aš nerašiau :(