2011 m. balandžio 30 d., šeštadienis

Ką veikti šeštadienį vakare?

Labas vakaras,
Galbūt dabar sukat galvas kaip įdomiai ir fainai praleisti šeštadienio vakarą? Na pabandysiu, jums, padėti :). Štai keli patarimukai ką gali nuveikti:
  • Pažiūrėk filmą
Pasispragink popkornų, atsisiųsk ar per TV įsijunk kokį gerą filmą ir mėgaukis. Tikrai rekomenduoju, nes ir pati žadu šįvakar pasižiūrėt kokį filmą.
  • Paskaityk
Pasiimk dabar skaitomą (arba pradėk skaityti kokią nors) knygą ir pirmyn! Pasidėk šalia arbatos puodelį (kava negerai, vėliau neužmigsi) ir skaityk. Aš skaitau dažniausiai prieš miegą - padeda užmigt.
  • Eik pažiūrėti saulėlydžio (ne filmo)

Tik nepražiopsok ;D
  • Padaryk dovaną mamai
Jei dar nepadarei - tai pirmyn! Nesvarbu kokia ta dovana bus, svarbiausia daryk  ją iš visos širdies.
  • Pažaisk stalo žaidimus
Susikviesk namiškius, išsirinkit patinkantį stalo žaidimą ir žaiskite. Taip galit kartu ir pasišnekučiuot ir pasilinksmint.
  • Pašok
Įsijunk mėgstamą muziką ir leiskis nešama muzikos ritmu. Taip gali atsipalaiduoti ir kartu pasportuoti.

Na daugiau mano smegeninė neprigalvoja punktų ;//.

Čiau.

9 komentarai:

Zujkis♥ rašė...

Ačiū už patarimuųs ;]

Zujkis♥ rašė...

patarimus*

Nida rašė...

Tikrai. Na, nors buvo ne vakaras, o rytas, bet aš jį visą sunudojau mamos dovanai. :D Iš tampomo popieriaus dariau gėles.

Elzytėė.♥ rašė...

galėjai ilgiau visus patarimus aprašyti, apie saulėydi pvz.: jis ramina, ir šiaip gražus vaizdas. ir ląląląlą. bet patiko tuom, kad trumpas - neskaitau ilgų straipsnių dažniausiai.;DDD

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Mamai nupirkau rafaelo užrišau kaspinu parašiau su mamos diena kaip vizitinę padariau užkišau,dabar mama buvo duše tai ant skalbimo mašinos padėjau,nes tetis slankioja ir mane tai užknisa :D Tai atėjo išbučiavo ir pasakė- tu viena mane ir tesveikini (nors dar turiu brolį ir seserį :DD)

Sandruxx rašė...

Aš kaip ir sakaiu mamai padovanojau rožę nuvertą ir karoliukų:) (pati dariau) Ir labai patiko, ji net apsiverkė:)

cyplionok rašė...

Ačiū už patarimus :)))*

Viiktorija :* rašė...

Patarimai geri,tik galėjai labiau aprašyt kaip sakė Elzė.

Anonimiškas rašė...

Man patiko patarimai, BET ir didelis BET. Tu turi jį pateikti ilgiau, juk čia ne pradedančiųjų blog'as.