2011 m. gegužės 17 d., antradienis

DIY batai.




Sveiki visi!


Šiandien dariau tvarką savo aplankale, kur yra pilna įvairių nuotraukų, pradėtų rašyti straipsnių ir t.t. Štai, radau jau seniai kurtus DIY batukus stardoll'e. Kaip jau sakiau, jie kurti senai, tad nepykit jei kažkas bus ne taip. Vis tiek man gaila trinti savo darbą, juk tada praleidau nemažai laiko kažką išbandydama ir galvodama. Na, o dabar pažiūrėkim, ką čia turėjau padariusi :)

1.



Ką gautume sudėjusios šiuos visiškai skirtingus batus? Ogi:


Hm, visai įdomiai, tiesa? Kaspinukai čia labai tinka!!!

2.



O jei šiuos? :



Tadam! Paprasti, eiliniai juodi batukai tapo daug gyvesni ir gražesni, tiesa?

3.



O kaip man pavyko 3 bandymas? :



Sakykit ką norit, bet man labai patinka! Aukso gijos pagyvina šiuos batelius ir mes galime būti pasiruošusios vasarai!
*
Išvada: nebijokit ekspermentuoti ir gyvinti savo garderobo. Juk ir pabodusius batelius galite paversti tikru meno kūriniu :)

Patiko?

Straipsnį parengė:
Aušrinė,
arba,
Svile2

6 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Faini labai :Dpatiko ypač paskutiniai ;p

cyplionok rašė...

gražus DIY

Sandruxx rašė...

Labai patiko:)

Anonimiškas rašė...

Man irgi labai gražūs :) Galėtum vest rubriką DIY :D

Anonimiškas rašė...

mmmmmmmm DIY :D

Anonimiškas rašė...

Man patiko :)