2011 m. gegužės 17 d., antradienis

Deriniai su Hot Buys



Sveiki,
Kaip matote rašau jums anksčiau, kadangi nebuvo paskutinės pamokos. Kol manęs nebuvo Vilniuje, atsirado du nauji Hot Buys. Pirmasis iš jų yra Hot Buys Skirt. Jame mane džiugina tik diržas, nes pats sijonas man nepatinka. Jei nebūtų baltų taškelių, manau būtų geriau. Taigi. Jis yra lengvai priderinamas, tad turiu jums derinį. Paprastą, bet gražų:



Viską rinkausi pagal vasarą ir orandžinę spalvą. Taip pat galima pridėti kokį lankelį ar apyrankę.
Ar verta pirkti šį Hot Buys? Manau, ne. Jei jis būtų gėlėtas- atitiktų madą, o taškeliai ne į temą. Taip pat jo kaina yra 16sd. Tai yra brangu kaip sijonui. Aš šio Hot Buys nepirksiu, nes jis netinka mano stiliui.

Tiek apie pirmąjį Hot Buys. Antrasis kuris atsirado yra Hot Buys Shoes. Jų kaina yra 10sd. Manau, normali. Jie labai tiktų prie LE kolekcijos, nes yra lygiai tokių pat spalvų drabužiai. Deja iš šios LE kolekcijos daugiau nieko nenusipirksime, bet gal kažkas spėjo nusipirkti šiuos mano derinyje esančius daiktus:



Tas bantukas suknelės viršuje nelabai atitinka violetinę batų spalvą, tad po apačią uždėjau tinkančią maikutę.
Ar verta pirkti šį Hot Buys? Manau, verta. Jie yra normalios kainos ir yra nesunkiai priderinami. Be to jie yra labai žaismingi ir tinka vasarai.

Tai tiek apie šiuos du Hot Buys :)


J.C.MILY

4 komentarai:

cyplionok rašė...

gražus deriniai ;]

Sandruxx rašė...

Patiko derinukai:)

Anonimiškas rašė...

Labai patiko deriniai, ir batai :D Man jie tokie faini :}*

Anonimiškas rašė...

Ačiū, man irgi patiko batai :)