2011 m. balandžio 27 d., trečiadienis

Ta bomba, tik kiek kitokia,
negu turėjo būti. Tiksliau visiškai kitokia..


Taip. Tai ta bomba. Tiksliau ne, ne ta kurią buvau suplanavusi šiandien jums išdidžiai ją pranešti.. Jos nebebus,kadangi tie planai, viskas žlugo,pasikeitė,atsirado tokių dalykų kurie buvo tiesiog neapgalvoti.. Ir manau tai daug geriau. tebūnie tai lieka paslaptyje,gal,kažkada ta bombą teks įvykdyti. Na, o ką spėjate tai bomba- nauja išvaizda? Ne. Pirmas spėjimas neteisingas. O gal spėjate,kad tai naujos rašytojos ir tai bomba? Ne. Antras spėjimas neteisingas. Trečio net nėra, nes kas galėtų pagalvoti,kad blog'as vidurį metų padaro naują sezoną? Taip,naują sezoną padarė "SNP". Prajuokino? Man visai nelinksma. 

Gerai, jei atvirai, viskas buvo suplanuota visai kitaip, bet greičiui reikėjo sugalvoti kažką,kad ta bomba kuri deja pradingo nepaliktų tokios nuoskaudos, tad sugalvojau kažką kitokio.. Manau visi kuo puikiausiai supratote,kad naujas sezonas (che che, keistai čia mes) atneša ir naujoves. Be šio dalyko neapsiėjome ir mes,- apie naujoves sužinosite jau šiandien. Na, o ką galiu pasakyti.

Kodėl ir vėl juodas fonas? Vieno sakinio atsakymas-
"..juoda spalva tai elegancija.." 

Ką galiu pasakyti?Tik tiek,kad jau šiandien,vos po kelių minučių naujos rašytojos..
174 sekėjai. Vos 26 ir turėsime tą gražų skaičių- 200 :)
ne tiek jau ir daug telieka.. 




27 komentarai:

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

visiski apgavikai...ir dar laukiau kazko ipatingo...

Unknown rašė...

Aš taip pat:)) Nu duodat;D

Anonimiškas rašė...

Klausyk karolina. Vakar viskas žiauriai pasikeitė ir turėjo būti ypatinga, bet viską aukštyn kojom SUVERTĖ VIENAS ŽMOGUS.

Anonimiškas rašė...

Nori sužinot tą bombą? Gerai.
Mes turėjom keltis į SNT blog'ą. Va tau bomba,aišku?

Nida rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Anonimiškas rašė...

Karolina - teisingai Monika sako. Jei jau taip laukei, tai ko čia dabar išsireiški? Nepatinka nebeskaityk. Ką padaryt jei planai pasikeitė ...

Anonimiškas rašė...

Būtumėm kėlesis, bet. Kaip ir sakiau,viskas vakar tiesiog apsivertė aukštyn kojomis ir niekur keltis neišėjo.

Nida rašė...

O gal taip net geriau, a? Man patinka skaityti čia. :
P.S. Labai gražus fonas, toks elegantiškas (kaip čia ir rašėt). :)

Sandruxx rašė...

Na taip jau neišėjo:) O ten kur užrašyta Renata visuose pranešimuose tai ten mano mamos tiesiog nepastebėjau kada ėmiau rašyti per jos gmail'ą:)

Anonimiškas rašė...

Man patinka visi pasikeitimai! Labai laukiu, kada paskelbsi rašytojas :]]

Anonimiškas rašė...

Aišku. Iš tiesų pati kas bus niekam neskelbiau daug kam, nes jei kaip dažnai būna viskas pasikeičia.. Ir neprašoviau.

Anonimiškas rašė...

Viskas čia gerai,atrodo viskas liuks ! Man dar net gal geriau,kad čia liksim nebus gaila palikt SNP (:

SNP rašė...

Man irgi. ;)

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

o man atvirksciai geriau kad issikeltumet i SNT :D

SNP rašė...

Tau lengva sakyt. O aš esu prisirišusi prie SNP ir jeigu ten persikeltumėm, SNP neegzistuotų. Dabar tu tikrai neturi TEISĖS MŪSŲ TEISTI

Agniūkąš- Gabi_118 rašė...

Viskas patiko tik išvaizda kažkaip man neprieširdiės. Tamsi ir tokia na kaip sakant " atsibodusi " bet tai tik mano nuomonė.

Anonimiškas rašė...

Bet aš mieliau norėčiau balto fono :D Bet nieko aš čia tuo nenorėjau pasakyt,kad dabar kas blogai,man pavyzdžiui viskas čia SUPER,tik pasakiau kas man būt labiau prie širdies ;DD

Anonimiškas rašė...

Aš irgi prisirišusi prie SNP. Kai Monika pasakė, kad keliamės. Apsidžiaugiau, bet tik dėl to, kad galėsiu rašyt į tą blog'ą, bet pagalvojus kas iš to? Populiarumas didesnis? Nežinau... Manau, kad kaip tau tai tas SNP nieko nereiškia :/ ;( O jei ir reiškia tai tik menka dalelę...

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Anksciau ir man SNP buvo lyg sirdies dalele,bet ji bleso bleso kol visiskai isnyko ir grizau i real life:(

Anonimiškas rašė...

Šiaip, nežinau ar ten prasilaikytumėm ilgai su skaitytojais. Čia manau, susirinko labai geri ir mieli žmonės, tad yra ir savų pliusų, kad niekas nepavyko. Nebent jei išsikeltumėm pabandymui bent, tai tik palaikydami viena kita, kad neužpultų esamieji anonimai :D

Nida rašė...

Taip, tie anonimai vienas vargas :D O šiaip man labai patinka skaityti čia.

Agnė ♥ rašė...

Man patinka čia, gerai, kad nepersikelėt į SNT :)

cyplionok rašė...

Visi fonai, nuostabus.Bet norėčiau kad truputi rečiau keistum jį :\\\
Aš u- baltą, tikiuosi ji grįž...

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

cyplionok- spausiu Monika,kad tiek nekeistu dažnai ;DD Balta -manau bus :))

Viiktorija :* rašė...

Gerai,kad likote čia.O kas tas žmogus jau numanau.
Zenonas?

Viiktorija :* rašė...

Nes dabar jam priklauso SNT.

Anonimiškas rašė...

Ne.