2011 m. balandžio 27 d., trečiadienis

Interjerai

Labas vakaras,

Na, buvau kuriam laikui pradingusi. Dėl visko kaltas laukas ir tas šiltas oras, bet dabar, kai radau laisvesnio laiko, parašysiu jums apie gal kokias kelias dienas atgal atsiradusį interjerą. Štai jo nuotrauka:



Man jis visai ne į temą. Dabar žiema? Ne. Manau, kaip tik turėtų atsirasti vasariški arba bent pavasariški interjerai, o čia? Net nežinau... Galėtų ir anksčiau atsirasti. Jo kaina 25sd. Brangoka, beje kažkada buvo toks panašus tik dar šviesesnis. Taigi, ką galime jame pastatyti, padaryti:

1. Paprastą ledo areną (daug žmonių, gal net gyvūnų, bet visi aprengti kaip žiemą. Žmonės gali būti ir manekenai).
2. Vaizdas pro langą.
3. Priekyje įrengti kokią nors sceną ir taip pat pridėti žmonių.

Taigi štai mano pasiūlymai. 1 ir 3 kiek panašūs, bet manau, visgi skiriasi, kadangi pirmame aš neminėjau nieko, tik žmones, kurie tiesiog čiuožinėja, o trečiame jau scena, kas nors dainuoja ar groja (jau jūsų fantazija). Na, jei aš pirkčiau šį interjerą, tai daryčiau 1 arba 2. Net sunku išsirinkti, kadangi abu variantus galima padaryti gražiai ir įdomiai.

Taigi tiek. Šiandien jau nespėsiu parašyti, kadangi dar pamokos laukia.

P.S. Labai patinka naujas blogo fonas :D

Iki.

J.C.MILY

6 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Man šis interjeras nelabai :/

Sandruxx rašė...

Man ir nelabai patiko:)

Anonimiškas rašė...

Man tai jis išvis ne į temą :D

cyplionok rašė...

neblogi, neblogi...

Viiktorija :* rašė...

Man irgi nelabai jis patiko.O kai jį pamačiau pamaniau - WTF?! Juk mes norim VASAROS! ;DD
Variantai tai gal daryčiau 1-ą,bet čj,kad ten yra balkonas.

Anonimiškas rašė...

Galimas variantas, bet man kažkaip labiau primena ledo areną.