2011 m. balandžio 28 d., ketvirtadienis

Sveikinu....

Sveiki.
Jau savaitės galas,ryt Penktadienis ir vėl savaitgalis...
Į blogą priimtos naujos rašytojos. Džiaugiuosi,kad kažkas norėjo rašyti į SNP,džiugu ,kad esate skaitytojai šio blogo. Sveikinu rašytojas - linkiu jums viso ko geriausio.Sekmės rašant čia,linkiu visada turėti minčių,įdėjų.Įneškite kažką gero į snp.
Norėčiau turėti naujų rašytojų skaipus,tad pakvieskite mane į antuxxxsss skaipą (taip pat ir senosios rašytojos). Stardoll'e galite pakviesti.Naujųjų rašytojų(ir senesnių) prašau,pakvietusios mane į skaipą parašykit savo gimtadienį (mėnėsį ir dieną.Gimtadienius turiu : ladykizyte,J.C.MILY,mestyllleee,silvuzis),taip pat ir loginą.Jei turite klausimų kreipkitės į mane per stardoll'ą,skype ir rašykit į gmail snp.antuxxxsss@gmail.com. Taip pat atsiųskit savo emailus į skaipą,jei kas nesate atsiunte Monikai (galite siųsti jai).
Pranešu SEKMADIENĮ bus SUSIRINKIMAS.Lauksime 15 valandą skypėje (turbūt būsiu ir aš,Monika tikrai bus.)
Ačiū :)
Viktorija.

3 komentarai:

cyplionok rašė...

Ačiū už informaciją :)

Zujkis♥ rašė...

Ačiū už info ;]

Sandruxx rašė...

Aš taip pat sveikinu naujasias rašytojas ir linkiu, kad niekada netrūktų minčių:D