2011 m. balandžio 30 d., šeštadienis

Rašytojoms.

Sveiki. Kaip gražus šeštadienio rytas? Man jis asmeniškai be nuotaikos, šeimyniniai reikalai.  Manau visi žinote tokį dalyką kaip barniai su mama.. Tai va. O dabar prie reikalo. Kodėl vakar neparašiau? Po pamokų su draugėmis ėjau namo,kurios mane lydėjo tada jos buvo pas mane ir galiausiai kai išėjo žiauriai tingėjau rašyti. Tad, o dabar. Primenu,kad KORTELĖS DEDAMOS STRAIPSNIO APAČIOJE, o ne priekyje kaip deda AGNĖ. Toliau. Kai kurie straipsniai yra beverčiai. Apie tai tiesiog teks kalbėti rytoj per susirinkimą- kuris vyks 16valandą. Tad lauksiu VISŲ RAŠYTOJŲ. Reikės daug apie ką pakalbėti ir šiaip. Daug "pamokslo" laukia.


16 komentarų:

Agnė ♥ rašė...

Monika savo skype tau parasysiu stardolle.

cyplionok rašė...

Sutinku kad kaikurie straipsniai beverčiai :|

Eglė rašė...

Negalėsiu būt susirinkime. Man koncertas

Zujkis♥ rašė...

Egle: Sėkmės koncerte :]]]

Zujkis♥ rašė...

Be to, Monika, užsuk į tą puslapį, kur rašai istoriją :]

Agnė ♥ rašė...

Kaip man sudalyvaut jeigu nevienos administratores SKYPE neturiu ;OO

Viiktorija :* rašė...

Laikykitės rašytojos. :DD

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

pakviesk į mano antuxxxsss skype :P

Viiktorija :* rašė...

Oho,ir stardoll ir skype tapats. :DD

Viiktorija :* rašė...

Pasitaisau - tas pats

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

lol :DDD

cyplionok rašė...

pas mane irgi tas pats :DD

Sandruxx rašė...

Aš ir sutinku su beverčiais (kai kuriais) starpsniais:)

Sandruxx rašė...

*straipsniais:)

Elzytėė.♥ rašė...

ežinau ar dalyvausiu.. tokiu laiku grįžta mano tėtis, tada su mama, tėčiu važiuosiu į užmiestį, bet gal išprašysiu nevažiuot.:s

Viiktorija :* rašė...

TIKRAI yra straipsniu beverciu.