2011 m. balandžio 29 d., penktadienis

Geriausia SNP-ietė 2011 priminimas

Nori tapti geriausia SNP skaitytoja?
Manai, kad gali ją tapti?
Tada nedelsk!! Tai tavo šansas!
Šio konkurso dėka mes išrinksime geriausią SNP-ietę kuri taps geriausiąją :)
Šis konkursas skirtas "Stardoll news planethype" blog'ui.

Nori dalyvauti?
Užpildyk anketą!

Vardas:
Nick'as:
Amžius:
Kodėl nori dalyvauti konkurse?
kaip manai ar gali laimėti?


Ir atsakius į šiuos 5 klausymus siųsk anketą el.paštu:
geriausiasnpiete@inbox.lt

Lauksiu jūsų laiškų iki gegužės5d.

9 komentarai:

Zujkis♥ rašė...

Na, ir kas dalyvaus? :]]

Irma rašė...

Aš! ;D

cyplionok rašė...

At :DD

cyplionok rašė...

Aš* :DD

Zujkis♥ rašė...

Kiek daug dalyvaus ;] O aš nedalyvausiu ;//

cyplionok rašė...

kodėl?
Manau kad visai geras konkursas bus :DD

Zujkis♥ rašė...

Kad aš nenoriu tapti geriausia SNP skaitytoja ;] nors lankausi čia kiekvieną laisvą minutę ;]

Nida rašė...

Aš taip pat čia lankaus, kai tik turiu laiko. Dažniausiai būna atidaryta: SNP, stardoll ir facebook. :) O ar dalyvausiu nežinau. Gal.

Sandruxx rašė...

dalyvausiu:) Noriu išbandyti save;DD