2011 m. balandžio 28 d., ketvirtadienis

Pakeitimai su editalelija ir ladykizyte

Sveiki !
Šiandien stengsiuosi parašyti kuo daugiau...
Taigi atėjau ir su kita rubrika - Pakeitimai
Nuo šiol stengsiuosi įkelti po dvi dalyves kiekvieną dieną...
Tad pasikeičia- editalelija
                      ir ladykizyte


Komentaras: Tavo derinys man visai patiko,didelių pretenzijų kam kitam neskirsiu,tik pasakysiu vieną- nepatiko kelnės.Jos mano manymu čia nelabai tinka,na bent man kažkaip neįtinka. Bet visa kita labai gražu,originalu,vasariška... Man patiko lankelis su gėlėmis plaukuose,nes taip atrodo vasariškai.Na,o kita kaip ir sakiau labai gerai,viskas suderinta,tik man kažko neįtinka kelnės,siūlau pasirinkti šviesesnės spalvos.


Didelių pakeitimų nedariau,derinį padariau tik vieną,kadangi buvo labai sunku ką nors sugalvoti...Ši kartą ir vėl nepavyko išvengti tamsių spalvų,tiesa sakant šiame derinyje vyrauja juoda spalva. Panaudojau madingąsias kojines,platforminius batus prie kurių mėgstam dėti šias ar kitas kojines.Norėjau panaudoti šį maudymuką,kadangi jis toks vasarinis...Ir žinoma gražus,nuogą pilvą padengiau juodais diržais.Na,o daugiau neturiu ko ir pridurti,ačiū,kad dalyvavai...

Antroji dalyvė- ladykizyte


Matyt,kad rinkaisi laisvą stilių,kuris panašus į Hip Hop'o.Nesu sportinės aprangos mėgėja,bet tavo derinys man patiko.Tik mano manymu netinka kaklaraištis,viskas taip melsva ar juoda ir staiga ta žalia,bet tai tavo pasirinkimas...Na daugiau komentarų apie tavo aprangą neturėsiu.


Buvo sunkoka sugalvoti ką nors neįprasto ir gražaus.
Pirmas derinys mano manymu paprastas,bet neprastas,vasariškas,ta palaidinė...Man labai graži,pati tokios norėčiau ;D palaidinė ir rankinė labai dera,abi mėlynos,ir gėlėtos...Kelnių nenorėjau dėvėti tamsių,tad rinkausi šias,prie jų priderinau šiuos batus kurie man taip pat labai gražūs.
O dabar prieikime prie antrojo derinio...
Negalėjau ir vėl nepanaudoti juodos spalvos,taip jau gavosi...Švarkelis,sijonas ir taip susidėjo..Elegantiškas ir visai gražus derinys,tikiuosi patiko...

Nežinau ką dar pasakius...

Sekančios keisis :

LowTwilghtSaga
antuxxxsss
GINTASink
vakare800
Miss.gabrela
Flower_mua
257744
Karolytte1
Silvuzis
bardauskaite
Meda_Kiss
adrija20
Prettnes
Meibilin
11katytexxl11
lauryna1998
cyplionok
J.C.MILY
lilyland123
 Lietuvea.LT
superhotbabe123
juste.sss.
Ivetulia_

Iki.


15 komentarų:

Viiktorija :* rašė...

Graziai pakeitei.
P.s. Ar as dar galeciau uzsiregistruot? Jei taip,as vikaaa23

Anonimiškas rašė...

Wow, man labai patiko pasikeitimai :)

Anonimiškas rašė...

Ačiū (:
Na gerai... ;D

Nida rašė...

Aha, man taip pat (patiko).

cyplionok rašė...

Patiko :)

Gintarė rašė...

Aš irgi labai norėčiau ;]]

Anonimiškas rašė...

Ačiū,gerai (:

Zujkis♥ rašė...

Labai patyyko :]]

Eglė rašė...

Šaunu. Bet drįsčiau prikibti, kad po pakeitime buvo nereikalingas antras kaspinas

Zujkis♥ rašė...

Aš dar toli ;//

Anonimiškas rašė...

Egle - ačiū už kritiką,bet kiekvienam atrodo skirtingai (:

Sandruxx rašė...

Aš ir labai norėčiu sudalyvauti:) sandruxx

yanmaneee rašė...

balenciaga trainers
balenciaga speed
off white clothing
hermes belt
nike 97
nike sneakers for women
yeezy boost 350 v2
yeezy boost
hermes handbags bag
nike air force

yanmaneee rašė...

balenciaga trainers
balenciaga speed
off white clothing
hermes belt
nike 97
nike sneakers for women
yeezy boost 350 v2
yeezy boost
hermes handbags bag
nike air force

Unknown rašė...

o7t20t0f48 b5i10w0g70 c6f55p5m65 i4y00z8n22 u1q34j3o89 j2v35j8t24