2011 m. balandžio 1 d., penktadienis

Nauji drabužiai


Sveiki. Na kaip dienelė praėjo? Man tai labai blogai, susirgau... Heh. Dar prieš varžybas! Teks nedalyvaut, gaila.... Bet aš čia atėjau ne pasiguost, o paklaust ką jūs šiandien apgavot? Aš tai savo sesę :D Nelabai juokingai, bet.... Vis dėl to apgavau. O šiandien stardoll'ę yra naujienų. Atsirado naujas Hot Buys'as ir nauji archive drabužiai. Šiame pranešime rašysiu apie naujus drabužius, nes HB tema ne mano. Tad prie jos nelysių.

_______

Jau sakiau, kad atsirado nauji archive drabužiai. O gi kokie jie? Mane labai nustebino stardoll'as. Jie iš ties mus ruošia pavasariui, visi drabužiai tokie pavasariški!  Ant jų galima išvysti vaisių, daržovių, gėlių ir viso kito. Nieko nebekalbėdama keliu, juk įdomu pamatyti.


Gal ir negražiai suklijavau, bet nieko tokio, bus gerai ir taip, nes jungiau tik naujuosius drabužius. Man iš drabužių labai daug kas patiko, ta ryški maikutė su bananais, geltona suknelė, 12sd. kainuojanti suknelė, už 7sd. sijonas, gėlėtas švarkelis, margi batai. O visą kitą jau pakenčiamai gražu. Kainos gan normalios, nėra nei didelės, nei mažos nuo 4sd. iki 15sd. Manau yra dėmesio vertų drabužių, aišku nebūtina visų pikrt, kad atrodytumėt pavasariškai, nes ne viską priderinsite. Bet dažnai mes nebandome, pavyzdžiui ta maikutė su bananais, atrodo sunkiai priderinama, bet reikia paieškoti tokio stiliaus kitų drabužių. Baigiau man rodos komentuot drabužius, ir keliu jums mano nuomone gražius drabužius :)


1. Man šis švarkelis labai patinka, nors ir tamsus, bet lengvai priderinamas. Atrodo kaip kokios babutės, bet neapsigaukite, jis toks nėra. Šis švarkelis patraukė mano akį, bet kainą irgi nėra maža 15sd. Brangokai taip? Manau, kad labai vertinamas yra šis švarkelis.

2. Aš apie šitą tik ir  svajoju. Man labai patinka ryški spalva. Labai gražiai atrodo ant lėlės kūno, bet nėra labai lengvai priderinamas. Jau bandžiau jį priderint, bet nepavyko, tai pėdkelnės per ryškios, tamsios, tai papuošalų nerandu. Su tuo ir yra problema. Kaina nėra tokia didelė 7sd. Tad manau verta pirkt jei žinot kur priderinsit. 

3. Tokia pavasarišką suknelė... Ji man primena tas karštas dienas, kai gulėdavau žolėje ir svajodavau... Man tik nepatiko, kad ji labai prasiskleidus. Žinau, tokios ir yra suknelės, bet man tas labai nepatinka. Kaina gan didokas 14sd. bet kam reikia tas nusipirks.

4. Na, ji gal neprimena tą pavasarį, bet ji yra prie šių suknelių. Man ji patiko, nes ji nėra nei per daug paprastai, nei per daug pripuošta. Aišku, man ji keistokai atrodo, bet mano manymų ją vertą pirktį. Kaina gan nedidoka 12sd. Palyginus su kitomis tai aišku, kad didesnė. 

5. Gal jis ir tamsesnis, bet lengvai priderinamas( bent taip atrodo). Nėra nei per tamsus, neu per šviesus. Galima priderint prie tamsesnių maikučių, tada bent jau derės. Kaina kaip sijonai nedidelė 7sd.

6. Gal ir maža ši rankinė, bet už tai visur tinką. Ji nėra tamsi, tik gal fonas, bet gėlė viską paryškiną. Man ji labai patiko, dar ta spalva mmm... Kaina tik 5sd. Nedidelė, bet kas galėtu nusipirkti.

7. Man šie batai labai patiko, ypač, kad jie dar non ss!! Tad ne ss lėlės galit pirkti, jų kaina nedidelė 6sd. Bet lengvai priderinamas prie auksinių, gelsvų drabužių. Galima derinti ir su ruda spalva. Nežinau ką dar ir pakomentuoti.

8. Šie spalvingi batai, man nelabai patinka, bet juos galima pasistengus gerai priderinti. Gal man nepatiko tik jų formą. O šiaip viskas ok. Kaina ne per didoką tik 6sd. Tad kam reikia pirkit. 

9. Šie batai man labai patiko. Jie derinasi prie pirmojo švarkelio kurį aš komentavau.  Manau reiktu stengtis derinti su raudona spalva ir tuo švarkeliu.Man jie labai patinka. Jei pirksit, tad pirkit ir švarkelį, nes bus lengviau priderinti. Kaina 7sd. 

Derinio nebekuriu, nes ir taip pavargo akys. 
O ką jūs pirkote?  




5 komentarai:

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Man labai patinka maike/maudymukas :)

Anonimiškas rašė...

Man irgi patiko tai, ką pasirinkai. Beje ką tik tai aprašiau viską ir norėjau įdėt, bet tu pirma tai padarei... :D

Anonimiškas rašė...

:D

Sandruxx rašė...

Man tai daug kas patiko:)

..Ernesta.. rašė...

Man labiausiai patiko drabužis kurio neįdėjai, tai ta suknelė pati pirma parduotuvės vitrinoje. Tokia pavasariška-vasariška, spalvos dera ir ją pačią būtų nesunku priderinti. Beje tos suknelės forma ir iškirpimas labai šaunus.