2011 m. balandžio 1 d., penktadienis

Išeinu.

Laba, paskutinį kartą.. Išeinu iš šio blogo. Kodėl? Ogi todėl, kad nebeturiu laiko jame rašyti ir noro.. nebeturiu idėjų, minčių, o dar ir mokslai spaudžia.

Myliu, bučiuoju ir iki ;) I love you gays ;***






















































Su balandžio pirmąją!!!  Niekur aš neinu : P Apgavau jus.

O kaip jums praėjp ši diena? Ar daug ką apgavot?


Ivė.

7 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Nor4jau ir a6 taip daryt :D

Anonimiškas rašė...

* norėjau, aš

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

žinojau,kad kas nors taip parašys.
Nieko neapgavau,mane tik vieną kartą apgavo:D
Pas mus mokykloj buvo labaj labaj smagus renginys kuriame laimėjome 2 vietą,ir tik vienu tašku atsilikome nuo pirmosios;D

Anonimiškas rašė...

Aš irgi norėjau taip parašyti. Šiaip iš pradžių patikėjau :D

cyplionok rašė...

Pamaniau:
Nu va, tik atejo ir iseina..Nieko sau..Poto ziuri ilgas tarpas ;DD O cia tik prikolas :DD

Sandruxx rašė...

Čiut nepatikėjau;DD Bet ir galvojau protelis tavo, ateini ir išeini:))

..Ernesta.. rašė...

Turbūt pusė rašytojų norėjo taip visus apgaut, tarp tų pusės buvau ir aš :)))