2011 m. balandžio 27 d., trečiadienis

Mano aistra šiam blog'ui ir kaip aš pradėjau savo rašytojos karjerą.

Sveiki.
Na ir kaip sekėsi šiandieną?
Tikiuosi,kad gerai...

Kažkaip užsinorėjau parašyti apie neįprastą dalyką,apie mano aistrą šiam blog'ui.
Pirmiausia apie tai ką man jis duoda,kuo man jis patinka.
Kai atėjau čia rašyti,nemaniau,kad ilgai čia rašysiu,BET aš čia prisirišau,negalėjau jo palikti,buvo keletą sykių kai išėjau vėl grįžau ir tai buvo kažkur porą ar daugiau sykių. Nors buvo sunku tarti iki,niekaip negalėjau išvengti to... Dabar čia rašau ir esu tuo patenkinta, myliu šį blog'ą,visa šį komanda  tokia nereali,visi tokie...Mieli ! Kadaise dar pamenu kokius rašiau straipsnius...Kaip pagalvoju tai baisu ! Straipsnis vienos ar dviejų eilučių ar tai įdomu?? ;D nemanau... Bet su laiku vis tobulėjau,augau,augo kartu ir mano mintys...Galvoje tik sukosi mintys apie ką rašyti,buvau kupina idėjų...Deja po truputį tas mintis kažkur praganiau...Dabar vos randu apie ką rašyti,nors turiu atsarginį planą kuriame visko daug ! Dar pamenu tą akimirką kai čia atėjau,pirmieji komentarai...Aš nuo jų buvau laiminga ir sakiau "Čia tai bent blog'as...". Iš ties tai pasitvirtino,nors ir taip visą laiką buvo...Iš ties SNP skaičiau ilgokai,net tada kai neperėjot į šen...Tik manęs nebuvo matyt,nė kvapo..Nepasirodžiau net komentaruose... Ogi kodėl tai nežinau...Ne mano stilius komentuoti,nemėgau visad reikštis nuomone,nes vis pritingėdavau pakomentuoti,dabar ir kartais taip būna,bet vis prisiverčiu,juk reikia komentuoti,juk kai kitas žmogus išsako nuomonę apie tavo darbą yra NUOSTABU (atleiskit už tokį netikslų žodį,nežinojau kokį dar galėčiau panaudoti) kai komentuoja,augi ir tu ir tavo atmintis,protas...
Ką aš noriu pasakyti,šis blog'as tai mano gyvenimo dalelė,čia išsireiškiu,čia jaučiuosi laisva,dėstau mintis kaip noriu ! 

Nepasakiau gal tiek kiek planavau...Bet manau užteks,tai tekstas be paveikslėlių,kažin ar buvo malonu skaityt...

Su ♥ - Radvilė


15 komentarų:

Nida rašė...

Žinoma malonu buvo skaityti šį straipsnį. Ir, beje, Tavo straipsniai nuostabūs (pagirsiu, nes juk tai taaaip nuostabu)...

Agnė ♥ rašė...

Tu esi labai gera rašytoja :) Be tavęs, nežinau kas būtų man :D man tavo staripsniai LABAI patinka :)

Anonimiškas rašė...

Malonu girdėti,ačiū (:

Elzytėė.♥ rašė...

smagu, kad patinka šita komanda, su tavim taip pat smagu rašyt.:) (be to gali ga per sd pasikviest į draugus ir duot skypą.? : > )
tu esi nuostabi rašytoja, Radvilė.

Anonimiškas rašė...

Malonu skaityti, ačiū už straipsnį.:)

Anonimiškas rašė...

Dėkui (:
Žinoma,kad galiu..Mano skypė - jurgiz2 :DD pakviesk,o be to per sd pakviesiu tave :)

Zujkis♥ rašė...

Nuostabus straipsnis ;]

Anonimiškas rašė...

Dėkui (:

Anonimiškas rašė...

Man patiko straipsnis ir iš tiesų matosi, kad stengiesi. Per dieną prirašai tokių gerų straipsnių, kad man iki tavęs ojojoi kaip toli :D Šaunuolė.

Anonimiškas rašė...

Ačiū,jūs net netikit kaip gera čia rašyti ir kaip malonu kaip tave kas giria,DIDELIS AČIŪ JUMS :))

Anonimiškas rašė...

Tu esi ne tik gera rašytoja, bet ir gera draugė. Atsimenu kaip su tavimi susipažinau :)} Tu manau, esi labai gera rašytoja ir draugė ♥ :*

cyplionok rašė...

patiko!

Sandruxx rašė...

Na iš pagyrimų matosi jik esi tikra ŠAUNUOLĖ:) Na aš ir joms pritarsiu:D taip ir toliau!!!!!!

Viiktorija :* rašė...

Labai mielas straipsnis.O kiek esam bendravusios,tu šauni mergina! Man labai labaii patinka tavo straipsniai!

Anonimiškas rašė...

Ačiū ♥
Evv- aš ir tai pamenu,tu taip pat ne tik rašytoja,bet ir draugė labai liuks ! ;**