2011 m. balandžio 27 d., trečiadienis

Linksma diena.

Sveiki,
na taip 'bomba' neįvyko, bet man tai ir geriau. Kai kuriems nepatinka vėl tas juodas fonas, bet, ne fone reikalas, kai kurie nuliūdo, dėl naujo sezono, bet klausykit juk SNP lieka kaip ir toks pats, su 'naujom ir senom' rašytojom, gal kelias ir išmes (nenustebsiu jai manę išmes, su mano super aktyvumu.) , bet nuo to ir geriau - pasirodys nauji talentai, naujos asmenybes ir t.t . Nenusivilkite visko nepamatė. * Be to, bandysiu rašyti rimtesnius straipsnius, nežinau kaip pavyks, gal bus tas pats, bet, pastangų įdėsiu dvigubai daugiau (bandysiu), bandau tobulėti, bet tobula aišku - nebūsiu, bet tobulėjimui ribų nėra, tiesa?O dabar prie mano temos... Dažnai diena prasideda taip 'o tu pyp, vėl į mokyklą.' bet juk mokykloje sutinkam draugų, būnam su jais po pamokų, nejaugi mokykla yra tik mokslas.? Ne. Juk būna pertraukos, ilgos ir trumpos ir juk nesėdim per jas rankas susidėję - mes lakstom, kalbam ir žaidžiam su draugais. Tai ką aš noriu tuom pasakyti? Kad pradėkim rytą su šypsena ir diena bus nuostabi, galvokim apie gerus dalykus, o ne apie viską blogai.
Laiko praleidimo būdai, kad diena būtų linksmesne :

Draugai.
Oras geras, už langų saulė. Argi linksma, matyti, kaip kiti laksto, o tu pati sėdi apsikabinus dėžę? Aišku ne. Išeik į kiemą, geras oras, buvimas kieme dar niekam nepakenkė. Aišku su draugais galima susitikt ne tik kieme, bet ir mokykloje, po pamokų nebėkit namo, o pabūkit su draugėm (kaip aš šiandien) jai negalėsit kieman, tai bent po pamokų kažkiek laiko su jom pabūsit. Juk gerai būti su draugais, ar ne?

Kava, arbata, mėstamas maistas/gėrimas.

Mano atveju kava. Mėgstamas maistas, gėrimas dažnai pakelia nuotaika - tai visiem žinoma, išbandyta. Aišku neišgerkit/nesuvalgykit labai daug visko, mažai ir įvairiai (su maistu - įvairiai) tada nebus jausmo tokio - 'jaučiuosi, kad tuoj sprogsiu' tas pats su saldumynais - visiems jie patinka, bet jai daug valgysime - bus bloga ir kenks mūsų dantukams, dantistai juk tai visada kartoja, o su dantims likti norim...

Šokoladas
Moksliškai įrodyti, kad šokoladas, padeda mokytis, pakelia nuotaika, taip pat įrodyta, kad nuo j nelabai ir storėjama, tad galima kelis gabaliukus ir suvalgyti. Nevalgykit daug - daug šokolado irgi negerai. Nesirinkit kokį papuola, pažiūrėkit kokį mėgstat, kuris labiau 'vilioja' nes jai imsit nepažiūrėdami ką imat - jums bus neskanu ir sugadins labiau nuotaika, negu pakels.


Visada Jūsų - Elžbieta.







18 komentarų:

Nida rašė...

Šokoladas! Norėčiau juo lepintis kiekvieną mielą dieną... ♥

Elzytėė.♥ rašė...

man jis pasidarė pabodes būdas pakelti nuotaiką, plius aš jo syki 'persivagiau' bet tai minkštai pasakyta, bet patinka šokoadai.;DD

Agnė ♥ rašė...

Šokoladas ♥

Anonimiškas rašė...

Noreciau kad raytum kitokius straipsnius, nes rasai vien tik visokius patarimus..

Elzytėė.♥ rašė...

Anonimiškas - pasiūlyk ką nors, nes be patarimų, nežinau ką rašyt. Nebnt vesiu ilgai ir nobdžiai dvi savo nuolatines temas. Bet patarimai - dažnai reikalyngi.:)
ačiū už nuomonę.

Agnė ♥ rašė...

Galėtum rašyti apie mmm... nežinau :D

Elzytėė.♥ rašė...

tai va, va.:DD

Anonimiškas rašė...

Bent jau man būtų idomu, jeigu vestum tokia tema, kur maždaug pasakojama apie baisiausius nutikimus gyvenime ir internete ar kaip nors.. Jaučiu susivėliau.;D

Elzytėė.♥ rašė...

rašau apie ką galiu ir kas man pa2iai įdomu.: )

Anonimiškas rašė...

Ir nebandyk nustot vesti, nes tavi straipsniai vary gūd.;]

Nida rašė...

Žinoma, man pačiai labai patinka patarimai. Juk reikia žinoti kažką, kas gali praversti ateityje.

Anonimiškas rašė...

Myliu šokoladą! Bet aš dėl jo nesu išprotėjus, tad... Galiu pakentėt ir jo negavus : )

cyplionok rašė...

I <3 ŠOKOLADĄ

cyplionok rašė...

patiko straipsnis :)

Anonimiškas rašė...

Patiko, kaip tik šiandien valgiau milka. Bet šiaip dar neatsisakyčiau :D

Zujkis♥ rašė...

Aš tavį užmušiuuu ;DDD Užsinorėjau šokolado ;]

Sandruxx rašė...

Na aš laiką norėčiau praleisti su visais šiais įvardintais būdais;DDDViską kartu sudėjus su draugais gerti arbatą ir kramsnoti šokoladą♥

Viiktorija :* rašė...

Joo.Aš pritariu Sandrai.