2011 m. kovo 24 d., ketvirtadienis

Sveiki visi skaitytojai,
ir tie kurie mūsų nekenčia,ir tie kurie mus dievina ir tie kurie tiesiog mus mėgsta..
Tai pirmas pasikeitimas,kai viskas bus kitaip.. Bent jau aš taip esu nusiteikusi ir tikiuosi,be to nenustebsiu jei atsirastų klausimų,- o kam jūs stengiatės dar kažką sugalvoti naujo? Manau priežastis aiški ir aš jos tikrai neskelbsiu.. Kitaip sakant,grįžo lietuviškų blog'ų "centras", o mes tikrai nenorime nusileisti žemyn žemyn.. Todėl vis kažką galvojam šiltesnio,mielesnio,akims gražesnio. Ir tikiuosi PAGALIAU mums pavyko.. Foną buvau radusi tokį patį tik judantį, bet pamaniau,- kam patogu skaityti,kai fonas juda? Nemanau,kad kažkam patogu. Todėl viskas kitaip. Kaip matote iš baltų,kaip sūrių pasidarėme violetiniai/juodi. Dvi spalvos kurios tarpusavyje gražiai dera.. Kortelių raidžių norėjau kokių nors kitokių. Ir radau tinkamas,kitokias,negu visi tie banalūs raštai. Tai tiesiog nuobodu.. O dabar dėl rašytojų,

atėjo laikas,kai kai kurios rašytojos nespėjo ištarti "Sudie". 
Tai įvyko ir šį kartą.. Iš blog'o pašalintos neaktyvios rašytojos,arba tokios kurios šiai komandai tikrai netinka ir neatrodo,kad atitiktų mūsų kriterijus. Manau juos turėtų žinoti kiekviena,pagal ką mes kiekvienos straipsnius vertiname, bet jeigu ne,-specialiai tam bus puslapis. Tad mes, t.y. aš ir Viktorija esame pasirengusios iššūkiams. Kaip suprasti? SU Viktorija paieškosime tokių žmonių kurios rašytų savo malonumui, bet svarbiausia pateiktų kokybiškus straipsnius,normalaus ilgio,ne taip,kaip atsiprašant kituose blog'uose straipsnis- vos eilutę ištempia. To tikrai nebus. Tai tikrai skaitytojų nepritraukia.. 

Kaip pastebėjote šį straipsnį rašau be jokių šypsenėlių. Tad taigi,tataigi rašytojų ieškosime tų kurios mielai sutiks čia rašyti, aišku aš taip pat kaip administratorė pasistengsiu pasikeisti.. Nebūsiu tokia pikta širšė kaip,kad buvau. Priimsiu kiekvieno kritiką,nes tas "pyktis" naudos tikrai neduoda,tiesiog man ir skaitytojams "graužia" nervus,o tai nėra gerai.. Tad kaip sakoma,-gyvenkime taikiai. Na,o dėl rašytojų kortelių- jas rasite puslapyje "Rašytojų kortelės". Kiekvienos prašyčiau pasireikšti su viena tema, nuo kurios mes lyg "SNP" blog'as žengsime naują žingsnį lyg savo svajonių. Tai tema,- "Ką man reiškia šis blog'as, ką jis pakeitė manyje,mano rašime kai čia atėjau".
 Šiame blog'e žinoma nelabai atsispindi jo tema,- stardoll naujienos. Jas kartais išvystate, bet nemokamų daiktų tikrai ne,dėl to mes tikrai nuoširdžiai atsiprašome..Pasistengsime pranešti ir apie juos. Taip pat, rytoj gal padarysiu trumpą likusių rašytojų susirinkimą,- ir vėl susikaupė keletas dalykėlių kuriuos norėčiau aptarti.

Na,o mieli skaitytojai,
nepamirškite,kad šis mėnuo eina į pabaigą, bet SS kodą gali laimėti, bet kas! Dar turite lygiai savaitę..
O mes ištisas valandas skaičiuosime jūsų komentarus,kurių tikrai daug, BET laimėtoja vistiek bus išrinkta ir apdovanota superstar kodu. Tad pasitempkite, mes žinome,kad jūs galite..
O dabar puolu prie darbo. Jau rytoj pasireikšiu su ta pačia tema su kuria prašiau pasireikšti visoms rašytojoms. Ji paryškinta.. O gal pasireikšiu net šiandien. Žiūrėsiu kaip pavyks.

O dabar,- nauja SNP išvaizda.
"...man naujoji SNP išvaizda..."
Pratęskite sakinį komentaruose.

Jūsų ir visada šio blog'o administratorė,-
Monika.  

18 komentarų:

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Labaj gražus fona:)

cyplionok rašė...

man naujoji SNP išvaizda visai graži ;D

Anonimiškas rašė...

Man patinka tokia spalva, beje nevargina akių :)

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

:)

Džina... rašė...

kada pagaliau ikelsi konkurso darbus ??!!!

Anonimiškas rašė...

Juste- šiandien arba rytoj,nebijok :DD

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

O kada įkelsi "Mokykla mūsų antri namai" darbus?

godute11 rašė...

graziai pakeitete

Anonimiškas rašė...

Labai gražūs pasikeitimai. Beje Monika, nelabai šiandien ir ryt parašysiu į tą klausymą, bet gal išeis šeštadienį? Ir susirinkime greičiausiai nebūsiu, nes žiburėlis ;)

Anonimiškas rašė...

Aišku.Pirmiausia ačiū tiems kuriems patiko nauja blog'o išvaizda, o Evelina nieko tokio,aš dar pati nežinau ar ryt darysiu tą susirinkimą :DD

..Ernesta.. rašė...

Išvaizda ko gero gražiausia iš visų buvusių, nors jau nespėju keisti kortelių, bet dėl tokių pasikeitimų verta painiotis!
P.s jei bus tas susirinkimas, kaip būsim informuotos kada jis bus?

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Catwalk_doll. -bus paskelbta bloge.:-)) taip pt issiuntinesiu sms jei turesiu laiko :-)

godute11 rašė...

as norėčiau rašyti bloge mano
nikas godute11
o emailas 69dangujesniege@gmail.com

..Ernesta.. rašė...

Viktorija - supratau :)
Jei nesunku noriu paprašyt jog susirinkimas vyktų neanksčiau negu 17:00 nes, mano internetinis planas toks, kad internetas prasideda tik nuo penktos valandos...

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

godute- atsiųsk savo parašytą straipsnį (tema betokokia)+ parašyk ką nors apie save (loginas,vardas,metai ir kai kas apie save,kad kažką žinotume iš anksto ) į snprasytojos@gmail.com :))

Regvita rašė...

Labai graži išvaizda.

godute11 rašė...

gerai parasysiu

Sandruxx rašė...

Visai nieko fonas...man patiko jis taip akies nerezia ir toks jaukus:)