2011 m. vasario 8 d., antradienis

Llabai trumpas, bet informacinis pranešimas

Taigi šiandien jūs matote mano straipsnį paskutinį,kadangi man jau metas nuo kompiuterio.
Tad, šis straipsnis bus tikrai neilgas, bet informacinis.
Iš karto pranešu rytoj ir poryt nepažadu, kad parašysiu,nes juk žinote,- man dar nuo kompiuterio karantinas. (NESISKAITO knyga!! :DD).
Na, bet iš karto einu prie reikalo.
Manau visi žinote www.delfi.lt? Tad daugumą sukrėtė vėjo pokštai,o gal ne visi apie juos žinote?
Straipsnis -

Be to dažnai atnaujina šį straipsnį..
O šiaip ką manote jūs apie tokį vėją?
Man asmeniškai tai tikrai nemalonu.
Na ką gi, labanaktis (nors dar neeinu miegot, bet atsisveikinu iš anksto.)

GERO TREČIADIENIO!!! :}*

7 komentarai:

Agnė ♥ rašė...

Skaičiau apie tai. Na, audra žadama ir rytoj... Man tai tokie orai šlykštūs, nemalonus. Prie mano namų yra toks bendrabutis, o per mano namus ir bendrabutį eina tokia kokių 10 medžių eilė. Kaip jie lenkėsi prie žemės, baisu! Galvojau tuoj visi medžiai sulinks :D bet nesulinko.

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Žiauru...Kai iš mokykloj ėjau namo tai gulėjau kitoj kelio grabės pusėj;D
Elektra tai atsiranda tai vėl dingsta.Skaičiau delfi'je apie tai.Nu normaliai uraganai xD
Na tikiuosi ryt taip nebus.
Ačiū,ir tau gero trečiadienio:}*

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Agnė ♥ rašė...

Na, pas mus uraganu nebus, tik silpnos audros (na jas vadina stipriom), nes neesame r.vandenyno ugnies žiede ;p

Gabrielė rašė...

Pas mus mokyklos kieme nuverte simtameti azuola su visom saknim. Tik gaila, kad ne i mokyklos puse griuvo : DD Bet siandien jau ramiau, vakar be elektros sedejom net pamokoj.

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Gab- Galėjo užvirst ane? :DD

Agne rašė...

O utenoi tik vejas ir ledas ir lietus ir sniegas {kartais ;D } O tas ledas didelis mano draugužis :DD jis mane vis verčia ir verčia ant jo ;D