2011 m. vasario 8 d., antradienis

Derinys su hot buys




Sveiki :)

Visu pirma labai atsiprašau dėl kortelės, tiesiog aš nemoku kurt jų normaliai. Monika sakė, kad ryt sukurs man kitą, tad kolkas panaudosiu savo :D Kiek nevykęs, bet prie temos tinka :) Taigi, šiandien atsirado naujas Hot Buys Vest, kurį aš dabar aprašynėsiu.
Man jis labai patinka, nes jį galima visur priderinti. Ir štai mano derinukas:





Jį nebūtinai galima derinti su sijonu. Jis nuostabiai tinka ir prie kelnių, ir prie kokių šortukų ar net suknelės. Ar verta jį pirkti? Tikrai labai verta. Visu pirma jis labai gražiai atrodo priderinus, ir šiaip man atrodo jis labai mielas. Antra- jis yra hot buys :D Žinoma, jis turi ir minusą: šis manau, gražus hot buys'as kainuoja 16sd. Aišku tokia kaina tik dėl to, kad jis yra hot buys'as, bet ir šiaip pats drabužis atrodo gražiai. Jei būtų koks nors paprastas drabužėlis, manau, jis kainuotų žymiai mažiau, gal kokius 9sd ar kažkas panašaus. Matot, ką daro paprastas ženkliukas. Panašiai gaunasi kaip su LE :D Bet dabar LE ne į temą.



Taigi, šiandien tik tiek. Būčiau parašiusi anksčiau, bet teko klijuoti biologijos darbą, kuris užėmė beveik visą mano dieną :D Ir dar... Kai turesiu normalią kortelę, būtinai įdėsiu savo naują straipsnelį :) Tai tiek :)



Labanakt.





J.C.MILY

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Man šis HB nelabai ...

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Man irgi ;D

Anonimiškas rašė...

Man irgi, bet priderinai gražiai :))

Anonimiškas rašė...

Ačiū :) man tai jis patinka :D