2011 m. vasario 14 d., pirmadienis

Konkursas - Realis :D

                                                                Labas vakaras.
Sakiau jog sugalvosiu kokį įdomų konkursą. Bet man į galvą šovė mintis. Šiame bloge konkursu susijusiu su stardoll'u daug. Tai aš darau konkursą realybėje (žinoma ir prizas bus realus). Jums tereikės sukurti rūbų derinuką bet kur, ant savęs, grindų, lovos... t.t. Ir šalia padėkit lapelį su savo stardoll'o nicku. Nufotografuokite jį ir atsiųskite į iveta.snp@gmail.com . Nepamirškite laiške parašyti savo nicko. Prizas bus 1O Lt. papildymas ''Labas'', ''Omnitel Extra'', ''Pildyk'', ''Telemaxima'' ar dar kokio kito tinklo. Jūsų darbų lauksiu iki vasario 18 d. 15:OO. Tada tą pačią dieną įdėsiu ir poll'ą ir jūs išrinksite sau labiausiai patinkantį derinį : ). Lauksiu jūsų darbelių. Beje šis konkursas vadinsis - Realis (: D) žinau durnas pavadinimas, bet taip jį atskirsite nuo paprastų konkursų.

                                                                           Iveta.

12 komentarų:

Agnė ♥ rašė...

Įdomus konkursas, bet aš nedalyvausiu. Turiu LABAI daug darbų namie :D tad laiko dalyvavimams konkursuose mažai, taip pat ir neturiu įkvėpimo :D ir dar mano visi drabužiai išmėtyti betkaip tai kambary bordakas :D žodžiu, kita dalį tyngiu rašyti :D
SĖKMĖS ! :)

Anonimiškas rašė...

Aš tj nežinau, dabar fotikas neveikia tai :((

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Dalyvausiu :D

Paulina rašė...

Galbūt sudalyvausiu :)

...A... rašė...

Mergyt, stabdyk arklius! ar tik nuo kai ko nenukopijavai šito konkurso!? :///

Ivvė.@ rašė...

klaustukas - Kažin nuo ko? ; D

Agnė ♥ rašė...

Klaustukas - jei manai, pasakyk nuo ko :) tokio konkurso AŠ niekur nemačiau :D

Anonimiškas rašė...

^^ aš ir. Dalyvausiu :)

PinkisVinkis rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Gabie85 rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Gabie85 rašė...

KAIP IDOMU.
Dalyvausiu.

Gabie85 rašė...

rodo, kad tokio adreso iveta.snp@gmail.com nera ir neissisiuncia, kaip suprast?
As jau viska paruosiau :>