2011 m. vasario 14 d., pirmadienis

Covergirl titulas



Šiandien jau sveikinomės :) Esu dabar labai pykta. Kodėl? Netyčiom ištryniau straipsnį. Berašydama, užlagino, o kai užlagino, kažkur paspaudžiau ir viskas išsijungė. O jau buvau parašiusi paskutinį sakynį ir tikrinausi. Fu... Na tekto. Kažkiek dar atsimenu ką rašiau :D

Na, manau, daugelis išgirdę žodį covergirl, manote: labai sunku arba nebuvau tapusi.
O gi kodėl taip? Kodėl negali kiekvienas pakliūti i covergirl? Visu pirma- reikia puošti savo kambarius, taip sakant- tobulinti ir nepamiršti savęs. Save taip pat reikia gražiai aprengti. Dar dažniausiai vertina už starpointų kiekį. Antra- tai nėra kažkoks žurnalas. Na, nors ką aš čia sakau. Juk jūs žinote tai.
Bet viena problema, tai broadcast. Vienas pranešimas kainuoja 5sd, o juk reikia, kad tave pastebėtų labai daug žmonių ir taip pat įvertintų. Daug kas mato, užeina, pasižiūri, bet nevertina. Kodėl? Pati nežinau. Gal pamiršta, gal dar kas nors. Siųsdami pranešimus draugams ar kitiems žaidėjams su prašymų "įvertink CG" nieko nebus. Reikia, kad tave pastebėtų labai labai daug žmonių. Tam ir yra broadcast'ai. Aišku, nevisi turi tiek pinigų, o jau Lietuvei iš kur gauti tiek :DDD Nebent taupyt, parduot viską. Bet juk būna ir taip, kad į CG papuola kokios su vos 800 sd, su keliais kambariais ir tai nekokiais. Ir kas už jas balsuoja? Pasirodo yra tokių žmonių.
Nuliūdinsiu jūs. Taip buvo anksčiau. Taip taip. Broadcast praeity. Išvis, manau, jis dabar reikalingas tik reklamai kaip "sale" ar dar kam nors. Kodėl aš taip sakau? Kažkada, kai buvau durna, labai labai durna (atsiprašant), turėjau susitaupius virš 4000 sd, pardavinėjau viską: senus DKNY, LE- dėl CG. Na ir ką jūs manot? :D Žinoma išleidau juos į broadcast, su pranešimu "covergirl". Į broadcast papuoliau, į CG net paskutinę vietą- ne. Žinot, kaip aš supykau ir susinervinau. Kelias dienas net prie sd nebuvau. Pažiūrėkit nors ir šiandieninę CG ir pažiūrėkit broadcast. Jos ten nėra :DDD Tai kaip tai? Gal jūs žinot? Aš ne ir senai ieškau atsakymo. Juk jei ne broadcast, tai kas tada? Juk CG, tai toks titulas, tai skaitosi kaip- ojojoi kiek pasiekei stardoll'e. Juk su keliais draugais ar su savo sukurtom lėlėm įvertinus save, nieko nebus. Tai ką tada daryti? Aš nežinau. O į CG viršelį kiekvieną dieną kažkas papuola. Nors ir ta žaidėja neverta to titulo- juk papuola. Tas pats su scenery, album ir t.t. Bet nesulyginkit NCG ir CG. Į NCG lengviau :D Bet čia jau kita tema.

Gal kažkiek jūs sudominau, kaip yra, kaip nesusinervinti kaip aš.

Tikiuosi patiko, nes kai ištryniau straipsnį atrodo dar kažką pasakojau, bet ką jau neatsimenu :D Pasistengsiu ryt dar ką nors parašyti, bet šį kartą būsių atsargesnė ir bandysiu daugiau parašyti :)


Taigi tiek :) Labanakt.



J.C.MILY

6 komentarai:

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Like:)

Agnė ♥ rašė...

Patiko :) na, aš mintyse galvojau parašyti apie CG, bet jau tu tai padarei :) na, dar galėjai įdėti keleta paveiksliuku, kad būtų spalvingiau, bet tai tik smulkmena :)

Unknown rašė...

As taip pat manau, kad galetum idedi keleta paveiksleliu, butu idomiau ir ivairiau : )

Anonimiškas rašė...

Ne nu Justina tu tai duodi :D
Iš kur čia pas tave tokios geros mintys? : DDD

Anonimiškas rašė...

Žiauriai patiko. Tu tikrai turi talenta rašyti ;D

Anonimiškas rašė...

Aš norėjau įdėti paveiksliukų, bet nežinojau kokių. Šiaip ačiū :D Džiugu, kad kažkam patinka mano darbai :)Agnute- tu gali apie kokį scenery parašyti. Aš rinkausi tarp dviejų.