2010 m. gruodžio 28 d., antradienis

Visa tiesa ...


Sveiki !
Šiandien aš jums parašysiu kaip ir straipsnį apie save ir šį blog`ą . Manau visiems būtų įdomu apie mane sužinoti daugiau ...

Esu Gabrielė , bet daug kur rašau Gabriella . Kodėl ? Ogi todėl , kad nemėgstu kai kiti vadina Gabe . Mane tai erzina , o nuotaika būna sugadinta . Todėl manęs taip nevadinkite . Man yra 10 metų , o kovo 23 dieną bus 11 . Žinau , mažė . Taip mane irgi vadina . Taip , mažė , bet esu protingesnė negu kitos mano draugės , kurioms 12 - 13 metų .

Esu jautri , neapkenčiu žmonių kurie mane erzina šiaip sau . Tai yra mano klasiokai . Būna , kad dėl tokio klasioko ir jo elgesio - verkiu , bet aš ne apie tai .


Esu Daugelio nekenčiama . Kodėl ? Ogi todėl , kad aš aiškinu ir vaidinu . Taip , aiškinu ir vaidinu , pavydit ? Pavydėkit toliau . Daug kas mane vadina " Fyfa " , o aš jiems tik atsakau : " Taip , o kodėl su tokiomis bendrauji ? " , jie puola atsakyti , kad nebendrauja , bet ką tik su manimi kalbėjo :D

Gal pasirodysiu daug kam , kad tiesą sakau iš karto į akis , bet tokia nesu . Tik retkarčiais , kai nesusivaldau , arba būnu labai įsiutusi .

Kodėl atėjau į šį blog`ą ? Nes man buvo liūdna , neturėjau dėl ko būti stardoll`e , seniai niekur nerašiau , neturėjau atsakomybės dėl kažko , kad sakyčiau " Ne , negaliu išeiti , nes blog`ą rašau . " Todėl susisiekiau per " skype " su Monika ir paprašiau , kad priimtu .

Mėgstu kopijuoti , o vėliau dėl to laaabai kenčiu , bet po biški taisausi . Esu tokia išsišokelė , neturiu kantrybės , todėl kantrybės prašantys darbai - ne man . Klasėje tas laaabai pasirodo , kai kokia klasiokė neparskaito žodžio , o aš galvoju " Kaip neįmanoma perskaityti žodį - polietileno ? "

Na štai , apie mane . Išrėžiau ką seniai , labai seniai norėjau paršayti ...

Uch... Net palengvėjo :D

Patiko ?

Komentuokit !!

2 komentarai:

Gerda. :) rašė...

Įdomu visai..

Kristina rašė...

Galėjai nors porą savo gerų savybių aprašyt, dabar save pateikei, kaip išsišokėlę, kuri jaučiasi viršesnė.