2010 m. gruodžio 28 d., antradienis

Bye

Sveiki, o galbūt viso gero? Net nežinau ką pasakyti, visada žinau, o dabar, hm...
Neseniai pradėjau rašyti šiame bloge. Iš manęs sulaukėte vos kelių straipsnių. Vis bandžiau save įtikinti, kad noriu čia rašyti, bet vis ieškojau pretekstų, kodėl neparašiau. Norėjau su jumis likti nors iki Naujųjų Metų, net benerį buvau susikūrusi, bet ne, nenoriu jau stardollo ir visko, kas surišta su juo.

 Kai kam patiko mano straipsniai, kitiems ne. Bet man niekas nesakė, kažko blogo, už ką jus labai gerbiu, jei kas nors norėjo pakritikuoti, darė tai gražiai ir mandagiai.

Ačiū, kad priėmei Monika, blogas nuostabus.
Linkiu jums visko labiausio.
Linkiu linksmai sutikti Naujus Metus.


Edita

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Gaila, kad išeini. Iš ties man tavo straipsniai patiko.. Ačiū :)

satin sheets rašė...

Kai kam patiko mano straipsniai, kitiems ne. Bet man niekas nesakė, kažko blogo, už ką jus labai gerbiu, jei kas nors norėjo pakritikuoti, darė tai gražiai ir mandagiai.
black velvet bed sheets
velvet ki bedsheet

Anonimiškas rašė...

f5e93f0d98 z1s51a1y41 l1q18i7q85 v2x96g4p31 i8y95w7r54 s4a93u3p09