2010 m. gruodžio 27 d., pirmadienis

Mano kalėdų eglutė ...

Labas rytas !! Aš kaip visada ankstyva : D O dabar jums maža dovanėlė , tai konkursiukas ... Manau visi namuose turite eglute ? Kam aš klausiu aišku , kad taip ! : ) O dabar taip .

Siūskite savo eglutės nuotraukas man į el.paštą : Gabriiellaja@gmail.com iki Gruodžio 30 dienos 10 :00 val . ryto . Tada aš įkelsiu jūsų atsiustas nuotraukas ir įdėsiu balsavimą , o jūs išrinksite gražiausią eglutę ...

Prizai : 1 vieta : Dovanelė ir interviu . 2 vieta : Dovanėlė ir banneris . 3 vieta : Dovanelė .

Iki : )

Laukiu dalyvaujančių !! Tik nepamirškite parašyti savo nick`o !!

Gabriella

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Originalus konkursas ;D
Būtinai sudalyvausiu :))

Gавяielėė rašė...

;D Gerai , kad patinka : D

Gerda. :) rašė...

Fotikas sugedo. Iš telefo labai tingėsiu kelt. Sergu. ;DD