2010 m. gruodžio 27 d., pirmadienis

Trečias tavo!

Labas rytas,
jau pagrindinės šventės baigėsi,tiesa? Liko tik naujieji metai ir trys karaliai kuriuos spėju maža dalis švenčia, bet neesmė. :)
Taigi iš karto dėkoju kurios siuntė derinukus su violetine suknele, bet laimėtoja yra tik viena, o kas tokia- sužinosite skaitydami straipsnį ir laukdami pabaigos. :)
Tad nieko nelaukdama pristatau jums savo pirmąjį derinį su violetine suknele-
Aprašymas:
Derinys manau gavosi bent jau man labai gražus. Spalvos savaime aišku tamsios, kadangi prie tokios suknelės/palaidinės kuri yra tamsi šviesaus drabužio priderinti bent jau man nemanau, kad išeitų, o jei ir išeitų- nekaip žiūrėtųsi.  Derinyje daug visko prigrūsta nėra, tad nemanau, kad jis yra perkrautas..
Į šią aprangą įeina- bateliai,kelnės,suknelė/palaidinė,lyg ir švarkelis.. Kaip ir minėjau, bent jau man tai gražus derinys. :)
Antrasis derinys-
Aprašymas:
Derinys gavosi beveik iš vienos spalvos, bet įsiterpė ir juoda. Kaip gi be juodos! Derinys sakyčiau daugiau vakarinis, tiktų eiti į vakarėlį, jei tai būtų įmanoma.. Žinoma, kas kur norėtų ten ir dėvėtų! Na, o spalvas stengiausi priderinti visas tarpusavyje, t.y.- daryti vien violetinę ir priderinti prie suknelės/palaidinės. Tad į šią aprangą įeina- bateliai,timpės,suknelė/palaidinė ir rankinė.
Man tai atrodo gan gražu. ;)
Na ir trečiasis derinys-
Aprašymas:
Teisingai! Atspėjote, tai antuxxxsss derinys.
Kodėl jį parinkau? Pirmiausia jis man labiausiai patiko iš visų atsiųstų, nors jų nebuvo daug. Nei perkrautas, nei ką.. Manau Vika vadovavosi- Paprastam, bet gražu. Derinys suderintas, tik vienintelis minusas manau ta rankinė.. Jos spalva šiek tiek ne į temą. O šiaip viskas puiku! Šaunu!
Na o dabar štai drabužis tiksliau bateliai su kuriais sukurkite derinį-
Su jais sukurkite derinį arba suite arba starplazoje ir atsiųskite man į email'ą-
stardollnewsplanethype@gmail.com
Nepamirškite nick'o!
Tai tiek. :)





6 komentarai:

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Ooo :) Man visi derinukai gražūs :)

Anonimiškas rašė...

Dėkui ;D

cyplionok rašė...

Noriu paklausti,ar tu gauni mano derinius? Nes kaikuriems kai issiunciu tai negauna.

Anonimiškas rašė...

Nea.
Susikurk gmail'ą, per ten tikrai išsiųs! :)

Gerda. :) rašė...

Man tai tas pirmas derinys labiausiai patiko.

cyplionok rašė...

tai kad per gmail'a ir siunciu :(