2010 m. gruodžio 28 d., antradienis

Kalėdų kalendorius

Sveiki dar kartą !
Šį kartą , aš parašysiu apie Holiday Calendar dar likusias tris dienas į kelsiu kaip straipsniuką kaip šiandien , o dabar apie šiandienos daiktus .

Štai kaip atrodo mūsų kalendorius , pilnas daiktų , drabužių , galvos aksesuarų , o matot du baltus daiktus ? Tai šiandien mes juos galime nusipirkti ! Tai pagalvės kurios kainuoja 3 sd ir gali nusipirkti bet kas , non superstar ir superstar . Šalia lova kuri kainuoja 1 sd , bet yra tik superstar užsisakiusioms merginoms .

Kaip aš juos panaudojau ?
Kadangi aš juos nusipirkau , tai parodysiu kaip panaudojau .
( Daiktai apvesti raudonai ) Na va , aš pradėjau kaip tik miegamajį kai juos nusipirkau . Man labai jie patinka . Baigsiu tą kambarį kažkur sausio viduryje . O ši lova ir pagalvės bus viduryje : )

Na štai : ) Ar patiko ?

Komentuokite !

Gabriella

3 komentarai:

Gerda. :) rašė...

Man tai patiko tie daiktai.

Ieva;* rašė...

daiktai patiko , taičau jų panaudojimas šiame paveiklėlyje labai elementarus ;///

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Durnai,kad lova ss :(