2010 m. gruodžio 28 d., antradienis

Jau išrinktos blogiausiai besirengiančios žvaigždės 2010 + savaitės juoko dozė ir truputis demotyvacijos

Sveiki dar kartą. Kadangi šiandien man visai nebloga nuotaika(nepaisant to, kad labai silpna ir vakar vakare buvo labai bloga ;DD) Aš turiu įkvėpino parašyti dar vieną straipsniuką. Juk vis delto noriu stengtis išlikti komandoje, nes čia esu naujokė, ir tai tikriausiai paskutinis blogas į kurį rašau. Na šis straipsnis bus ne apie stardoll, o šeip įdomybės ir juoko dozė. Manau retkarčiais to mums prireikia. Taigi nieko nedelsdama pristatau: 2010 Blogiausiai besirengenčios žvaigdės jau išrinktos ir paskelbtos.

Perskaičiusi įžimybių sąrašą pati kiek nustebau. Jame buvo tikrai kitų liaupsinamų vadinamų orginaliomis asmenybėmis žvaigždžių. Taigi nieko nedelsdama prristatau sąrašą. (Iškart perspėju, kad kaikurios foto gali būti ne 2010, bet stengiausi tokias gauti)

1. Madonna

Na ši moteris kitų dar vadinama "Pop karaliene" ir pan. Mano manymu nelabai nusipelno šios nominacijos. Mano manymu yra ir tikrai blogesnių aprangų už jos. Pirmoje foto , man jos apranga atrodo gan nebloga, ką manote jūs?

2. Lady Gaga

Na dėl šios nominacijos tiesa sakant nenustebau, nes mano manymu Lady Gagos stilius jau perlenkė lazdą. Kaikurios jos aprangos tikrai kraupios O_o
3. Gwen Stefani

Na šia asmenybe aš nesidomiu ir negaliu nieko nei už nei prieš pasakyti, bet iš foto sprendžiu, kad jos stiliaus suvokimas tikrai ne pats geriausias.

4. Cheryl Cole

Na Cheryl mano manymu šios nominacijos nenusipelnė. Gal viena kita apranga ir nebuvo pati geriausia, bet...

5. Susan Boyle

Ši moteris jums gali pasirodyti negirdėta, bet ji yra nepaprastai nuostabaus balso savininkė. Ji yra laimėjusi Amerikos ar tai Didžiosios Britanijos (neatsimenu) talentus (atsiprašau jei klystu)
Na kaip gana apkūnios moteriškės stilius, jis tikrai nėra nei labai blogas nei geras. Vidutiniškas.
Na , bet taip nusprendė, kad ji viena iš blogiausių.

6.Daphne Guiness
Na galite mane smerktis, bet šios moters aš nežinau, todėl atsisakau vertinti jos stilių ir išvaizdą, nors iš foto ji yra pirmu atžvilgiu anoreksikė, mados sekėja.

7.Rihanna

Na nežinau. Vieni sako, kad ji kopijuoja Gagą kiti ją gina, bet ji mano manymu tai pat retkarčiais perlenkia lazdą.

Štai toks yra nestilingiausių įžimybių sąrašas. Lauksiu jūsų nuomonių.


Juoko dozė ir šiek tiek demotyvacijos.

Na, o šią skiltį pasistengsiu kelti 1 kartą į savatę, gal kartasi ir dažniau. Iš karto atsiprašau jai pastebėsiite ką nors įžeidžiančio ar pan. Tai tik nuotaikos praskaidrinimui.

Sūnus klausia savo vienišos mamos:
- Mama, o kas mano tėtis?
- Kalėdų senelis!- piktai atsako mama.
- Kaip tai? - stebisi vaikas.
- Atėjo naktį, paliko dovanėlę ir daugiau jo niekas nematė...


Ateina sūnus pas mamą ir klausia:
- Mama, o kas dovanas neša? Kaledų senis?
- Taip, sūnau.
- O kas vaikus atneša? Gandras?
- Na taip, tu teisus.
- O tai kam mes tėtį laikome?


Vyras su įspūdingo grožio blondine užsuka į brangiausią kailių parduotuvę Beverly Hills rajone.
- Parodykite poniai brangiausius audinės kailinius, – tarė vyras pardavėjui.
Tas atneša puikius kailinius. Moteris apsivelka, švytėdama iš džiaugsmo.
- Šie kailiniai verti 85.000 dolerių, – sako pardavėjas.
- Jokių problemų! Aš tuoj išrašysiu čekį.
- Labai gerai. Šiandien šeštadienis. Kailinius galėsite pasiimti pirmadienį, kai bankas patvirtins čekį.
Pora išeina, o pirmadienį vyras vėl pasirodo parduotuvėje. Pamatęs vyrą pardavėjas neišlaiko:
- Kaip jums ne gėda čia pasirodyti? Jūsų sąskaita tuščia!
- Aš tik atėjau, jums, padėkoti už geriausią savaitgalį mano gyvenime…


Grįžta iš darželio mažasis sūnus. Visas apdraskytas. Veidelis apdraskytas, rankytės apdraskytos, kaklas su krūtine ir tie apdraskyti…
- Kas atsitiko? - klausia tėvas.
- Supranti, pas mus buvo Kalėdų senelis. Atnešė dovanų. Paskiau šokom rateliu aplink eglutę.
- Na, tai kas?
- Eglutė didelė, o mūsų mažai.


Trys moterų girtumo stadijos:
"Ach, kokia aš girta!"
"Ką, čia aš girta?"
Taksistui paklausus kur važiuoti - "Ne tavo reikalas!"

Į respublikinio dienraščio redakciją skambina naujai iškeptas tėvelis ir giriasi, jog jam gimė trynukai. Žurnalistas blogai išgirdo skaičių tad paklausė:
- Ar galėtumėte pakartoti?
- Na, jau ne! Man ir trijų per akis!

Tikiuosi anegdotai buvo bent kiek juokingi ir iškart sakau kūriau ne aš. O renku internete arba knygose, ar laikraščiuose.

O dabar šiek tiek demotyvacijos.

http://www.demotyvacija.lt/naujausi/visi/1-6-klase.iseini-ir-galvojita-pasiemiau-1294935.html

http://www.demotyvacija.lt/naujausi/visi/tas-beviltiskas-jausmas-supratus-1293930.html

http://www.demotyvacija.lt/naujausi/visi/kai-esi-blaivas-pasakyti-bijai.-1293420.html

Tikiuosi patiko :)
Eglutė ;3






4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Mačiau aš tas nuotraukas alfoi ir jau mintyse sakiau kad jos ne baisiai rengias. Jos bando atrodyti originalios...
6.Daphne Guiness - man pvz nepatiko pirma apranga. Bet mane labai žavi antroji : DD
___
Gaila čia negalima su keiksamais dėt demotyvacijų x DD Ten tokių nerealių yra : DD

Anonimiškas rašė...

:DDDd Įdomu ;p

Eglė rašė...

Tai aš ir pasisėmiau minčių iš alfos. Gal ryt ar dar šiandien pasistengsiu surast apie stilingiausias

Fashionista Silvija ~* rašė...

Man asmeniškai,Rihanna kartais atrodo klaikiai. Bet tai būna labai retai..