2010 m. lapkričio 30 d., antradienis

Vienatve

Labas rytas,
susirgau, tad tenka sėdėti namie, nepats geriausias jausmas sirgti, bet ką jau kalbėti, kai vat tokie "nuostabus" orai. Tad man kilo mintis parašyti apie vienatvę. Ji jau ir iki manęs nuėjo, mokykloje ji manę sekioja...
Vienatve - lyg antras smurtas, tik čia tavęs nemuša, nepravardžiuoja, o tiesiog atstumia. Gal tavo klasėje yra tokių mergaičių kurios bendrauja "grupele"? Gal atėjo naujokių, vieną lengvai priėmė, o kita iki šiol dar ne?
Savo klasėje aš esu naujoke, nuo 5 kl. Mūsų (naujokų) buvo 4 . Vienas iš jų berniukas, kuris iki šiol neranda bendros kalbos su mano bendraklasiais iš jo tyčijomasi, jį atstumia... Buvo ir naujokių mergaičių 3. Viena greit susidraugavo, mes su kita 5 kl. Blogai bendravom su kaikuriom, nes jos yra pasipūtusios, laiko save "kietom", bet atėjo 6 klasės metas Kariną (kuri greit susidraugavo) atstume, Gabija (kuri nedraugavo su niekuom, tik su manimi ir dar keliom) nuėjo prie tų pasipūtėlių. Aš likau viena su niekuom gerai nesusidraugavusi, amžinai manę atstumdavo. Ir išties nesidžiaugiu savo klase, ji nėra "draugiškumo" įsikūnijimas. Jau daug geriau sutariu su kitom klasės mergaitėm negu su savo... Visalaik tveriu ašaras, kai pasako bjauriai "KO?" jai prieini. Pabūkim, nors per adventa draugiški, nors tas 4 savaites...
Čia aš pateikiau pavyzdį, ką reiškia būti naujoke, jaustis vienišai.

Ar tu jauti vienatve mokykloje? Gal nepastebi kaip atstumi kitus? Atverk akis, pabūk ir su kitu žmogumi. Juk susigražint pasitikėjimai sunku...

10 komentarų:

Unknown rašė...

Nors esu nenaujok4 bet Aš irgi neturiu draugų klasėj ;(
Visi tik atsiumia ir t.t. dar ir naudojas ir t.
Ir netik mokykloj , bet ir kitur jokio draugo neturiu...

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Na penktoj klasėj mano pradinės mokyklos klasę išskirstę į dvi klases.Na aš atėjau prie kiek geresnės klasės.Greit pritapau,turiu keleta gerų draugių.Mes grupelėm esam susiskirstę,nes kaip atrodys,kad visa klasė susikibę rankom vaikščiojam visur,visi kartu :D

Gabrielė rašė...

As nezinau kaip save priskirt.. Grupelem nera, bet gal ir blogai, as pati su kitais nebendrauju. Kartais pasaku: ne lygis. Na klaseje VISI draugai, jei tik as su visais draugauciau. Nesu pasiputusi. Tiesiog nemanau kad reikia draugauti su tais, kuriu tiesiog net akyse matyti nenori, nors tau jis nieko ir nepadare.

Vilija. (www.stardollinspiredbyyou.blogspot.com) rašė...

Nepyk, bet dabar SNP vienas iš mano skaitomiausių blog'ų, ir aš noriu kad jis būtų tikrai puikus.. Be to Monika sakė, jog reikia komentuoti. Komentarų būna ir gerų, ir blogų, tiesa? Tai šį kartą aš su blogesne nuomone.. Nelaikau to straipsnio - suprantu, tu klasėje atstumta.. Bet ar tai straipsnis? Kad tu papasakojai apie savo klasiokes, nors man asmeniškai visai neįdomu. Galėtum parašyti pvz, kodėl taip nutinka, ką daryti kad to nebūtų, o galų gale, ką veikti vienai per pertraukas, kai neturi draugų? Ši tema labai plati, tik reikia įjungti fantazijos mygtuką ir žodžiai liesis laisvai. Pirmyn, žinau, kad gali. :) O šiaip, šaunuolė, kad atrandi laiko parašyti.

Elzytėė.♥ rašė...

Eglė :: suprantu tavę..
Vilija :: ačiū už kritiką.

Agnez' ;]* rašė...

Saunu ;] Daugiau tokiu straipsniu ;]]]

Sandruxx rašė...

Na as turiu draugiu su kuriom bunu:))(mokyklije)bet manau kad man uz akiu jos stumia as jauciuosiu kartais vienisa;(bet mano geriausia drauge yra.....na net nezinau;)

..Ernesta.. rašė...

Šauniai atrinkai paveikslėlius :)!

Viiktorija :* rašė...

Geras staripsnis!

Viiktorija :* rašė...

Geras staripsnis!