2010 m. lapkričio 30 d., antradienis

Tiesą sakant nusivyliau..

Sveiki.. Galbūt šiandien pradėsiu nuo liūdno man pranešimo dėl blog'o reikalų, rašymo, rašytojų pažadų..
Taigi blog'e yra- 11 rašytojų. Bet ačiū vienai kuri parašė šiandien, ačiū toms kurios rašė vakar.Manau pats laikas mažinti rašytojas- jau atsibodo buvimas blog'e be reikalo. Galų gale man keičiant blog'ą- daryti kortelę užimą laiko. Geriau priimsiu tas kurios rašo aktyviai, bent sugeba į dieną po straipsnį parašyti.. Įspėju, nes padarysiu taip kaip sakau,- tos kurios šiandien kažką normalaus parašys- lieka. Ne- tai ne. :)
Žinoma bus galimybė parašyti ir rytoj, bet tik iki 18.00. Kieno nei vieno straipsnio nerasiu- bus- “Ačiū, kad dirbai, kad padėjai SNP, bet mums tavęs nebereikia, kadangi tu esi tik žmogus užimantis vietą..“
Tad apmastykite. Blog'as ritasi ir aš jį turiu gelbėti? Kam tuomet rašytojos? Aš gal irgi esu žmogus, kuris jau pavargo rašyti ir žurnalą, jam galvoti temas ir ne gana to dar ir blog'ą bandyt gelbėt..

Žinoma, nesakau, kad SNP ateina galas- NE! Gal rinksiu naują komandą, pasiliksiu kelias senąsias.. Dar nežinau kas bus vėliau pamatysim.. O gal rytoj jau nebus pasaulio :) Juk niekas nežino kas mūsų laukia rytoj,tik gali nuspėti.

Tad rašytojos- susiimkite.

6 komentarai:

Akvilė rašė...

Laba, o gal galėtum duot savo skyper ar email'a ,nes norėčiau kai ko paprašyti

Anonimiškas rašė...

Skype- planethype

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Norėčiau pabandyti rašyti šitame bloge.Ankščiau buvau priimta bandomajai savaitei,bet išėjau ir labai gailiuosi...
Norėčiau bent pabandyti rašyti.Jeigu Monika nieko prieš mano e-mail:

karolnavasiliauskaite@gmail.com

zuiQis

Elzytėė.♥ rašė...

Paraiau 1 normalų straipsnį, nuotaikynga, mnanau :D
O antras nevykes :s

Sandruxx rašė...

:/

Viiktorija :* rašė...

Blablabląąą!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDD