2011 m. gegužės 21 d., šeštadienis

Sveiki!

Sveiki visi!

Esu naujoji rašytoja šiame blog'e. Man tikrai malonu, kad mane priėmė :). Pasistengsiu rašyti įdomius straipsnius, bet sakau - jie niekada nebus laabai ilgi. Man, bent jau, labai nuobodu rašyti ištemptus straipsniu, darau viską kuo aiškiau ir trumpiau. Ir manau, daugeliui taip pat nepatinka skaityti tiek daug. O dabar trumpai apie save:
Esu Augustė, gyvenu Vilniuje. Mėgstu piešti ir groti gitara, taigi lankau dailę ir gitarą : D Galiu pripažinti, kad esu kompiuterio nolife'rė, mėgstu naršyti internete ir nieko prie jo neveikti. Esu rašiusi Stardollelite, bet blog'as buvo nepopuliarus ir galiausiai jį ištrynė. O štai ir aš:



















Taigi, laukite mano pirmo straipsnio, tikiuosi jums patiksiu : )

P.S. stardoll'e esu zoisitea


With big love,
Augustė

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

O nikc'as? :D

Augustė rašė...

Ir vardas toks pats, ir pomegiai.

Elzytėė.♥ rašė...

sekmės.:)