2011 m. gegužės 22 d., sekmadienis



Sveiki, esu nauja šio blog'o rašytoja. Kažkada anksčiau esu jau čia rašiusi, tačiau dėl tam tikrų priežasčių teko palikti šį blog'ą. Dabar labai džiaugiuosi vėl galėdama sugrįžti ir rašyti Jums. 
Taigi pirmiausia norėčiau prisistatyti. Mano vardas - Gintarė. Stardoll'e esu žinoma kaip Gintasink. Šiame blog'e žadu sukurti naujų, įdomių temų, rašyti naujienas bei reguliariai bendrauti su Jumis. Šiuo metu esu užsiėmus, egzaminai, kontroliniai, renginiai, šventės. Na, manau kaip ir visiems. xD Taip, kad atsiprašau jei nebūsi kol kas tokia aktyvi kaip norėčiau būti. Bet stengsiuosi iš paskutiniųjų viską suderinti ir rasti laiko parašyti čia. ;] 

Jūsų, Gintasink. <3 (Peace & Love) 

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Sėkmės rašant :)

Ginta rašė...

Ačiū :}