2011 m. gegužės 22 d., sekmadienis

Pagaliau..

Sveiki mano mielieji hipiukai,
Iš tiesų pakvietimas čia rašyti pas mane el.pašte pūpso jau nuo trečiadienio (berods), bet niekaip neapsisprendžiau, bandyt ar ne. Jau daugelį kartų buvau jus nuvylus, bijau, kad taip neatsistiktų ir šį kartą.
Bet man kažko trūkdavo viduje.. tokios mažytes dalelės prie kurios buvau pripratusi gyventi..
 Bet kai ji dingo kažkaip keista pasidarė..
Tad visdėlto nusprendžiau pabandyti :)
Kaip supratote esu nauja (na esu daug kartų čia rašius) rašytoja. Ilgo prisistatymo nerašysiu, nes manau visi mane žinot. Paminėsiu tik pagrindinsiu dalykus.
Mano vardas Iveta, man 15 metų ir gyvenu Vilniui. Mėgstu vaidinti spektakliuose ir šokti. Be ko negalėčiau gyventi? Be telefono (:D), SNP (myliu jį) ir draugų (dievinu juos).
Tiek trumpai apie mane.
Pamenat rengiau konkursą MissStardollLietuva 2011? Nusprendžiau jį tęsti, 1 užduotį paskelbsiu jau šiandien.
Dėl rubrikų - jau esu keletą sugalvojus, joms skirsiu atskirą straipsnį.
Šiam kartui tiek.


Nuo šiol (ir tikiuosi dar ilgai ilgai) jūsų Iveta :).

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Sveika sugrįžus :}*

Elzytėė.♥ rašė...

sekmės.: *