2011 m. gegužės 23 d., pirmadienis

Pagaliau ir aš. : ))

Sveikos ! Pradedu nuo to , kad pagaliau ir aš galiu rašyti į šį blogą. Dabar aš labai , labai laiminga. Na , o dabar pabandysiu parašyti apie save , kad jūs suprastumėt : ))
Aš esu Gerda Lesutytė man yra 11 metų. Žinau dar nedidelė. : DD Gyvenu Šiauliuose. Vasarą praleisiu Anglijoje. Tad neturėsiu ką veikti kai tėvai bus darbe ir rašysiu straipsnius :}Mėgstu žaisti stardoll,būti su draugais. Myliu kompiuterį. :DD Taip pat ir SNP. Labai laukiau to. Kai galėsiu rašyt. Net nežinau ką daugiau apie save parašyt. Bet straipsniuose tikrai žinosiu :D Rašau be kortelės nes jos neturiu : DD Tai vat. Kai tik gausiu kortelę iškart rašysiu ir jausiuosi lyg rašyčiau čia jau seniai :)) Taip darydavai ir kituose bloguose tad man puikiai sekdavosi . : )) Na tai laukiu kortelės : )) 

6 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Sėkmės.
P.s kortele reikia pačiam susikurt :)

Gerda. :) rašė...

Hm.. Bet aš nežinau nei kokio dydžio...

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

Durnas klausimas. Dydis juk nesvarbus, darykis bet kokį. :|

Elzytėė.♥ rašė...

nickas?

skaitytojas rašė...

Sekmytės : )

Gabija rašė...

Jaučiu korupciją :D ne šeip juokauju, nes kiek mačiau yra priėmimas kuriam turi planethype siust laišką, kad į rašytojų gretas priimtu. o tu kažkaip čia labai jau greitai patekai :O na visvien linkiu tau sekmės ;)