2011 m. gegužės 28 d., šeštadienis

Man reikia jūsų fantazijos!




Sveiki, mielieji!

Šiandien diena praėjo tikrai labai puikiai, su seneliais ir krikšto mama šventėme mano ir močiutės gimtadienius! (Nežinau, bet gal norėtumėte kokio straipsnelio apie tai, ką aš gavau dovanų? Vis pasisemtumėte idėjų. Rašykit komentaruose). Tad šiandien grįžus iškart puoliau galvoti kažką savo gimtadieniui su draugais. Ir sugalvojau. Visai neblogą dalyką. Tiesiog aš prigalvosiu įdomių, juokingų užduočių. Žmogus trauks lapelį ir turės įvykdyti užduotį. Jeigu jam pavyks, vėl trauks lapelį (iš kitos dėžutės) ir gaus prizą (tokį, kokį ištraukė). Manau įdomu, kaip jums? Tačiau man reikia jūsų fantazijos, nes man visiškai neveikia galva, o aš jau turiu paskubėti... Tad labai prašau:

jei galit sugalvokit kokių įdomių, juokingų užduočių, tinkančių gimtadienio vakarėliui ir parašykit jas komentaruose.

Būčiau labai labai be galo super duper jums dėkinga! Ir atsiprašau, jei labai išsiplėčiau su tuo savo gimtadieniui šiame blog'e. Tiesiog noriu, kad būtų smagu!!! Lauksiu jūsų fantazijos komentaruose ir labai ačiū!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aušrinė ♥

3 komentarai:

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

:DDD
Manau užduotys galėtų būti sušok kažką,suvaidink,parodyk veido grimasą ir panašiai :D

cyplionok rašė...

pažaiskite Aliasa arba Twisterį (jei turi)
Yra geras senas žaidimas "Ar tu myli savo kaimyną?" Tik jam reikia daug žmonių :)

Anonimiškas rašė...

Manau, visai nieko būtų twister'į pažaist :)