2011 m. gegužės 30 d., pirmadienis

Apklausa:kuris?


Hello.

***
Primasis mano pranešimas - apklausa.Ačiū,kad balsuojate,nes balsų sulaukiu nemažai.Ir štai praeito karto geriausieji.

Pirmoji suknelė man taip pat labai patiko.Tikrai tokią įsigyčiau.Tai su mano nuomone sutiko net 41 skaitytojas.
Rankinė man taip pat labai patiko.Už ją balsavo 33 žmonės,o po 11 balsų surinko pirma ir antra..
Akiniai.Lygu.Ir antri ir treti yra visų mėgstami po lygiai.Jokios konkurencijos.Nes iš tikro tai visų mėgiamiausi akiniai..Surinko po 23 balus.








Kuris žiedas visų visų gražiausias?







O kuri apyrankė?





Balsuokite :)
Vika ;p

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Gražūs daikteliai, neatsisakyčiau nei vieno :D

Anonimiškas rašė...

Aha, man irgi patiko, tokie faini. Mielai tokius įsigyčiau :P :D

cyplionok rašė...

Turiu tą žiedą su fotoku iš NY, tik juodą ^^

Lauryna rašė...

Man iš žiedų nei vienas nepatiko. :)