2011 m. kovo 28 d., pirmadienis

Tavo spinta: sandruxx

Sveiki! Štai ir vėl aš su savo rubrika "Tavo spinta". Šiandienos dalyvė- sandruxx.
Štai ką man man pavyko sudėlioti iš tavo rūbelių:

Derinys dešinėje- tai derinys su negražiuoju rūbu. Tai yra rožinė Star Struck palaidinė.
Batus derinau su rankine, kelnes su švarkeliu. O palaidinė- akcentas.
Apie šį derinį tiek. Na, o dabar kairinis derinys su gražiuoju rūbu. Tai- violetinis
OTTO megztinis. Šis derinys man žymiai labiau patinka. Kelnes derinau su liemene,
maikutę su sportbačiais, o megztinį su batų detalėmis.

Laukiu nuomonių komentaruose.

P.S. Jei ir Tu nori dalyvauti, tau tereikia komentaruose parašyti savo stardoll'o nick'ą, vieno pačio gražiausio ir vieno pačio negražiausio rūbų iš tavo spintos pavadinimus. Taip pat, kur jie padėti.

10 komentarų:

cyplionok rašė...

truputi daugiau galejai prirasyt.

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

noriu
ZuiQis

Sandruxx rašė...

Pirmas derinukas su gražiuoju rūbu gražesnis nei antras, bet galėjai labiau pasistenkti:)

Akvilė (elle_akvilytiaa) rašė...

ZuiQi, su kokiais rūbais? ;DD Sandra- man gražu.

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Išrink tu:)

Akvilė (elle_akvilytiaa) rašė...

Neįdomu taip ;D Per sunku man bus :DD

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

pas mane ne daug rūbų tai nemanau,kad bus sunku:)

Džina... rašė...

juste.sss.

Akvilė (elle_akvilytiaa) rašė...

Kokie rūbai?

..Ernesta.. rašė...

Man pirmas derinys labai patiko, nes batai tinka prie megztinio ir palaidinės atspalvio, o liemenė dera prie kelnių. Bendras vaizdas labai gražus :) Moki derint ir nekreipk dėmesio į kitų nusišnekėjimus :D