2011 m. kovo 25 d., penktadienis

Gerai jau nauja rubrika.. :D

Dar kartą sveiki visi,
iš karto eisiu prie temos ir nerašysiu dabar nieko ne į temą..
Manau visi atsimenate,kad šiame blog'e irmutete vedė rubriką- Makiažo pamokėlės? Taigi aš jos atsiklausiau ir ji man leido ją vesti,tad ačiū tau,išgelbėjai mane nuo visiško rašymo žlugimo.. Bent dabar turėsiu ką veikti,o ne sėdėti pusę valandos ir galvoti ką normalaus parašyti.. Tad šią rubriką manau vesiu,kol sugalvosiu kokią savo,normalią,tada Irma galėsi tu ją vesti. Tad jau šiandien manau,kad įkelsiu savo šios rubrikos pradžią ir tikiuosi ji jums patiks.. Manau suprantate kaip viską darysiu. Svarbiausia,kad dar prie to makiažo pasistengsiu priderinti ir kokią aprangą,tad ši rubrika bus kiek kitokia negu Irmos buvusi, bet neesmė.

Tad jau šiandien manau,kad pasirodysiu su šia rubrika,
be to liko 2 sekėjai iki 140! Kas taps tais 2,nusiųsiu dovanėlę.. :)
Monika.

4 komentarai:

Mr.ZuiQis♥>3 rašė...

Cha!Aš 140:P

Jei kas čia zuiQis;D

Anonimiškas rašė...

Ok. :D

godute11 rašė...

lauksiu kol parasysi

Anonimiškas rašė...

Man labai patinka tokia rubriką :D