2010 m. gruodžio 28 d., antradienis

Trečias tavo!

Sveikučiai! ^^
Kaip nuotaikos? Kaip praėjo diena? :) 
Jau ne daug beliko laukti iki sausio 1... ;p
Na, bet apie ją nerašysiu, o rašysiu jums savo rubriką- trečias tavo.
Be to, prašau nesmerkti manęs, kad mažai laiko skiriu blog'ui. Ne. Dabar aš esu užsiėmusi kurimu kitų metų,t.y. sausio 1 SNP įvaizdžiu ir t.t. :)
O juk tai nėra lengva.
Na, žodžiu pradėsiu. Kaip ir visada žinote- trečiasis derinys ne mano, o vienos merginos, bet kurios- sužinosite tik straipsnio pabaigoje.. Taigi metas skaityti! :p
Taigi kaip ir visada pradedu nuo savo pirmojo derinio :
Aprašymas:
Derinys tokio stiliaus man pirmą kartą tiesą sakant patiko.. Nežinau kodėl, gal todėl, kad tokios spalvos?
Šiaip nepasakyčiau, kad šiame derinyje yra nereikalingų priedų, sakyčiau jis gan paprastas. Derinyje tvyrauja tik dvi spalvos- juoda ir ruda.. O jos bent jau man tarpusavyje dera.. 
Šiame derinyje yra- batai, kelnės, liemenė, golfas,rankinė..
Kaip ir sakiau, man tai gražu. :)
Kitas, antrasis derinys:
Aprašymas:
Derinys kaip ir pirmasis man be abejo patiko.. Šis galbūt bent jau man pasirodė net labiau priderintas, bet tai geriau nuspręsite jūs. Žinoma, kaip ir praeitame derinyje, šiame dominuoja tamsios ir tik dvi spalvos. Tai aišku ruda ir juoda.. Derinys sakyčiau yra gan paprastas,su tokiu truputį vėsesnę vasaros dieną aš jei galėčiau išeičiau pasivaikščioti.. Į derinį įeina- batai,timpos, švarkelis ir palaidinė..
Na ir trečiasis, paslaptingasis derinys:
Aprašymas:
Na savaime aišku jo kūrėja jį atpažino. Tai Une.Star! Derinys man (jos) pasirodė savotiškai gražus bei įdomus.. Gal truputį per daug prigrūsta tų drabužių, bet jie manau vaizdo negadina. Taip pat pabūsi aštri komentatorė.. Aprangoje sakau tiesą- buvo drabužių kurie absoliučiai neturi ryšio su batais. Bet ne esmė, dėl jų derinys neprastės. :) Na taip pat sakyčiau jis gražus.. Už tai tu ir gausi dovanėlę . :p

Tad ačiū siuntusioms. Lauksiu jūsų derinių su kitu drabužiu-
Sukurkite derinį, makiažo derinti nereikia. Tuomet nufotografuokite tik aprangą veido nereikia didinti ir atsiųskite man į email'ą- stardollnewsplanethype@gmail.com
Nepamirškite prisegti failo ir parašyti nick'o!
Iki :*
P.S> lauksiu komentarų :))



7 komentarai:

cyplionok rašė...

dabar turetu atsiust :)

Unknown rašė...

oo, kaip faina. : } beje, ačiū už kritiką. :)

Anonimiškas rašė...

:))
Rytoj padovanosiu dovanėlę, nes šiandien jau lekiu. Gerai? :)

Unknown rašė...

ok :)

Gerda. :) rašė...

O kur ta suknele rasti.?

Gerda. :) rašė...

O kur ta suknele rasti.?

cyplionok rašė...

PPQ parduotuvėje