2010 m. gruodžio 28 d., antradienis

Stardoll.com klubai




Sveiki.Senokai nerašiau. Juk buvo šventės. Aš visai gerai praleidau šventes ir kelias dienas po jų. Tikiuosi jūs tai pat gerai praleidote laiką. Kaip pastebėjote susikūriau naują banerį. Tikiuosi jis jums patiks <3.>Šiandien mano tema bus stardoll klubai. Gal ir nuobodžiai skamba, bet tikiuosi nuobodu nebus. Ką sužinosite šiame straipsnyje?: Kokius klubus renkuosi aš? Ar klubai apie virtualų gyvenimą vis dar madingi? Mano nuomonė apie nuvalkiotas temas. Kam tau reikia šimto klubų kuriose nesilankai?

Kokius klubus renkuosi aš?

Mano nuomonė apie klubus gali pasirodyti gan keista. Aš nesu klubų megėja ar juo labiau kurėja.

Pati lankausi tik dviejuose maksimum trijuose klubuose. Man jų tikrai užtenka. Prieš įstodama į klubus visada pasidomiu ar jie aktyvūs ir apie ką. Man tikrai nereikia klubų kuriuose per savaitę parašo vieną ar du pranešimus. Tau tokių reikia? Nemanau. Dauguma aš renkuosi klubus skirtus merginoms, virtualius, benravimui skirtus klubus. Apie gyvūnus , madą ir kiti klubai manęs tikrai nedomina.

Ar klubai apie virtualų gyvenimą vis dar madingi?

Šie klubai yra mano favoritai. Žinoma būna skirtingų: jaunatviški su meilės intrigomis, ir pan. Vaikiški(10 metėms ir mažiau skirti klubai) kur yra viskas kaip idealiame gyvenime, mama tėvelis, katytė,dukrytė ir pan. (;D) Aš renkuosi pirmąjį variantą.

Manęs antrasis tikrai nedomina. O kaip jums? Ar jie patinka? Na aš pavyzdžiui žaidžiu svile2 klube gyvenimas. Ji atitinka ir vieną ir kitą stilių. Manau yra grupė žmonių kuriems galbūt niekada nenusibos šie klubai.

Mano nuomonė apie nuvalkiotas temas.

Tokios temos kaip: Kas pakvies daugiausia narių bus manager‘is... Man tai atrodo kvaila, jai žmogus domisi tokiais klubais tai gali šeip „pasidomėti“(galų gale) . Iš senų temų man patinka pvz. 10/10. Labia paprasta tema ir gan įdomi. Kas nori susikurti klubą, tai turėtų prikurti įdomių NAUJŲ temų. Tuomet klubas sulauks daugiau pasisekimo.

Kam tau reikia šimto klubų kuriuose nesilankai?

Mano sąrašę yra gal 4-3 klubai, ir man jų užtenka. Kam man klubai kuriuose nesilankau? Geriau turėti ~5 klubus ir juose lankytis. Juk taip bus ir pačiai geriau. Greit rasi reikiamą klubą ir pan.

Todėl man įdomi nuomonė ar jus sutinkate su mano manymu,kad geriau 5 lankomi negu 100 nelankomų klubų.

Mini apklausėlė:

http://www.manoapklausa.lt/apklausa/250712024/

Tikiuosi šis straipsniukas jums patiko :)

Eglutė ;3